recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mac bluetooth tastatur til PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMac bluetooth tastatur til PC?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Emne: Mac bluetooth tastatur til PC?
    Sendt: 16-Maj-2010 kl. 21:26
Jeg er ret vild med Apples bluetooth tastatur, og var egentlig af den opfattelse, at det som netop bluetooth ville være kompatibelt med f.eks. en PC med Win7 (naturligvis også med bluetooth).

Nu er jeg dog kommet i tvivl Confused

Er der nogen her, som har erfaring med brug af en sådan kombination?

Vh/Jan
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 21:53
Mene at man skal havde en PC drive til et Mac tastatur, da taste sidde på en anden måde, der er hvis også noget med at der er færre tast på en Mac tastatur i forholde til et PC tastatur.

Det er rigtig at Apples bluetooth tastatur har en flot design, men når man ført begynde at skrive på det så minde der om de gamle gummi tastatur, så der er faktisk mange Mac bruge der gå væk fra Mac tastatur og over til PC tastatur for at få et rigtig tastatur.
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 21:58
PC Driver ??? Hvor kan man evt. finde sådan en?

Jeg kan godt genkende din beskrivelse af tastaturets skriveegenskaber, men havde tænkt det sammen med mit TV + Eeebox til brug for browsing.

Vh/Jan

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 22:08
Ved ikke hvor man finde nogle Windows 7 Apples bluetooth tastatur drive, da Apple ikke har det så skal man finde en uoriginal drive, og det er så ikke sikke at den ville virke med bluetooth, så det beste du kan gør at finde et flot designet PC bluetooth tastatur, det må være mulige.

Der er så dum at ASUS viser et Apples bluetooth tastatur samme med en EeeBox Pc B204 i deres reklame, måske skulle du kontake ASUS og høre om de faktis laver en drive til det tastatur som de viser i deres reklame.

Redigeret af Startrek - 16-Maj-2010 kl. 22:12
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 892
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2010 kl. 22:39
Jeg har en intel baseret imac som vel i princippet er det samme som en almindelig pc? på den kører jeg bl.a. windows 7 via bootcamp, her virker apples trådløse alu tastatur problemfrit. I samme setup virker min magic mouse som en almindelig 2 knaps mus. 

Så jeg vil tro at du sagtens kan bruge apples tastatur til en almindelig pc. Det kræver blot en driver (hos mig har windows 7 selv fundet den).
Til top
BigBen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 07:00
Tak for inout. Jeg tror, at jeg vil prøve at købe et trådløst Mac tastatur, og så må vi se.

Worst case må jeg have en Mac-mini istedet for Eeebox'en - men jeg kan ikke helt finde ud af, om Mac-mini'en kan outputte til hdmi?

Vh/Jan 
Til top
Bromberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2006
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 09:28
Oprindeligt skrevet af BigBen BigBen skrev:

Tak for inout. Jeg tror, at jeg vil prøve at købe et trådløst Mac tastatur, og så må vi se.

Worst case må jeg have en Mac-mini istedet for Eeebox'en - men jeg kan ikke helt finde ud af, om Mac-mini'en kan outputte til hdmi?

Vh/Jan 

Den outputter til hdmi via mini DVI eller mini displayport ... Dog skal lyden endnu overflyttes vil minijack/toslink eller via en adapter
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 20:27
driver til apples keyboard fås ikke i stand alone - det er en del af bootcamp installationen - det er derfor det fint virker! 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu