recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal købe et super "sport" TV!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal købe et super "sport" TV!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sporty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal købe et super "sport" TV!
    Sendt: 18-Maj-2010 kl. 22:59
Hej Alle

Jeg skal til at skifte min gamle kæmpe-kasse ud med en fladskærm. Det vigtigste for mig er at jeg skal kunne se fodboldkampe uden det driller synet, altid ingen slinger i valsen. Jeg har set bold hos nogle venner og der er altid et eller andet galt (er lidt kritisk) når bolden ruller.

Tykkelsen af skærmen er lige meget, dog skal det være 40-42 tommer, en pris omkring de 10 tusind.

Jeg har set et tilbud hos Fona (se link), måske er det noget.

Jeg ved bare ikke så meget om det og skal ud i felten og se på en masse skærme.

Det ville være super hvis nogen af jer kendte noget til et TV, som bare holder når det gælder sport m.m.

Hilsen
den fodboldgale Wink
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:04
Velkommen til :-)
Nu ved jeg godt du har skrevet tråden under LCD-tv, men jeg tror du vi opleve mindre gener ved eet godt plasma-tv ,da opdateringshastigheden er bedre, men der vil nok være nogle der mener noget andet ..
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2410
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af sporty sporty skrev:

Jeg skal til at skifte min gamle kæmpe-kasse ud med en fladskærm. Det vigtigste for mig er at jeg skal kunne se fodboldkampe uden det driller synet, altid ingen slinger i valsen. Jeg har set bold hos nogle venner og der er altid et eller andet galt (er lidt kritisk) når bolden ruller.

Hvad med at finde en dvd med noget fodbold på, enten en kamp optaget på en dvd recorder eller en af de der "klassiske fodboldkampe" dvd'er man garanteret kan købe på nettet. Med den i hånden tager du på turné til Fona, El-giganten, Electric World og hvad de nu allesammen hedder og beder om at få lov at se din kamp på forskellige fjernsyn, så kan du ved selvsyn konstatere om der er "slinger i valsen" eller ej..

Som en fodnote, du linker til et Samsung tv. Hvis du køber Samsung så bed om at få demonstreret om du kan sortere rækkefølgen på kanalerne, af helt uforklarlige årsager synes Samsung det er en glimrende ide at nogle af deres tv ikke har den mulighed. Retten til selv at ville bestemme hvilket kanalnummer du vil have TV2Sport liggende på er ikke en selvfølge hos Samsung når det gælder digitale kanaler - nogle af deres modeller tilbyder muligheden, andre gør ikke..
Til top
sporty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:18

Tak for hurtigt svar. Jeres svar er i mine tanker når jeg bevæger mig mod butikken, men måske var der andre, som selv havde et eller kendte til et helt konkret TV med gudebold.

Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1474
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:34
Hvis du holder dig til en fornuftig plasma - skærm og indstiller det rigtigt, vil du ikke gå galt i byen!!! Hvis du prøver at se en kamp på en af HD - kanalerne, er jeg næsten sikker på, at du taber kæben, i forhold til de skærme, der kan ses i butikkerne, hvor græsset er så grønt at det ligner noget, der kan spises...
Til top
Bjerrehuus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2010 kl. 23:51

Prøv at se nogle demonstrationer af et par SONY og Phillips.. Deres billede-engines ift. opdateringshastighed og evne til dette, skulle være ret gode(hvilket jeg har en idé om, er godt ift. sport)..

Til top
marty Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 10:11
Hey, jeg er også på udkig efter et TV som er god til især fodbold kampe (og andet sport) - kan så læse på ovenstående at plasma skulle være bedst..

Men mit problem er, at jeg kun har 102mm i bredden at gøre godt med - og af de 40" - 42" plasma jeg har funder, har alle været over 102mm i bredden. Man kunne selvfølgelig gå ned i en 37" men det er lidt irriterende når man kan finde LCD-TV i 40" - 42" som er under 102mm i bredden...

Så ville høre om der er nogle som kan anbefale et TV til sports-kiggeri (primært fodbold) som er 40" - 42" og under 102mm i bredden :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu