|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bugz~ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-Maj-2010 kl. 10:23 |
Jeg har et problem, med den digitale programsortering på mit w5500. Den lyser simpelthen bare gråt i menuen, og er ikke tilgængelig. Hvad søren skal jeg gøre for at få det til at virke? Er mega irriterende at jeg skal helt op til kanal nr. 788 for at se de normale kanaler. Jeg har ingen betalings kanaler andet end Stofa TV's store pakke.
På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
pryssing ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Har du opdateret til seneste software-version?
http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_da_DK&f=FW_Bravia1730EA&m=KDL-40W5500 |
|
![]() |
|
Bugz~ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Ja, og det virker stadig ikke :(
|
|
![]() |
|
Rollen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-August-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej
Hvis du har fundet en løsning, så vil jeg da gerne hører om det:-) Jeg har fuldstændigt samme problem - på selvsamme tv... Eneste ændringer jeg har foretaget er: opdatering + skiftet til Sverige (under landeangivelse), da dette skulle modvirke nogle forstyrrelser der var med DR1, DR2 og TV2.
Redigeret af Rollen - 28-August-2011 kl. 08:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |