recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C tuner/box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-C tuner/box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DavidN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2008
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C tuner/box
    Sendt: 20-Maj-2010 kl. 22:43
Jeg savner at kunne se det digitale signal fra YouSee på projektoren, så ...

Er jeg den eneste der er for nærig til at betale 90 kr/md til YouSee og ikke synes Aldi's tilbud er den rette kvalitet?

Kunne måske finde en model både med- og uden HD, alternativt USB.

Som jeg har kunne se det, findes der ikke mange forskelle typer/modeller i DK.  Det tyske marked er meget stort og 20-30% billigere ... men det medfører som bekendt nogle andre udfordringer.

Synes det kunne interessant at finde et rigtigt godt produkt til 1.000-1.500 kr.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af DavidN DavidN skrev:

Som jeg har kunne se det, findes der ikke mange forskelle typer/modeller i DK.  Det tyske marked er meget stort og 20-30% billigere ... men det medfører som bekendt nogle andre udfordringer.

Hvilke udfordringer tænker du på? Langt de fleste bokse virker da out of the box. Hvis du derimod tænker på udbydernes specialfunktioner, så virker de kun på udbydernes egne bokse.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
DavidN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2010 kl. 17:54
Det var ikke så meget det tekniske der bekymrede mig, da det er et mere-eller-mindre standard produkt.

Det var mere spørgsmålet om garanti, få forhandlet priser ned, leverance, sikring af DK/UK sprogvalg  etc
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu