|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 04-April-2006 kl. 10:39 |
Hejsa
Jeg er ved at se på dele til den ultimative htpc. Havde egenlig først set på et Geforce 6600 grafikkort med passiv køling, men nu har jeg set at man kan få et Geforce 7600GS med passiv køling til ca. 200 mere. Det er dette jeg har kig på: XFX GeForce 7600GS Xtreme Edition Det er specielt optimeret til HD. Så er spørgsmålet om jeg kan bruge det sammen med Windows MCE eller Media Portal? Jeg har kigget på den liste fra Microsoft over hardware der er understøttet af MCE, men derfor kan det jo godt være at det virker. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg ville godt turde satse på at det virker. MCE er jo trods alt bare en XP proff. med noget ekstra.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |