|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Octhepi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 27-Maj-2010 kl. 21:01 |
Efter at have brugt utallige timer over den sidste måneds tid på at læse, ose og gruble, havde jeg efterhånden kredset mit valg ind... desværre røg halvdelen af mit budget på en ny cykel i sidste uge, så er endt med et
LG 42PJ350... med lidt held kan jeg hente det når jeg kommer fra arbejde i morgen. Har været vant til 18" i lang tid nu, så bliver forhåbentlig tilfreds til der bliver råd til en opgradering :) Men har lige et par hurtige spørgsmål... VGA eller HDMI->HDMI - Jeg har ikke noget tvsignal, så det vil blive fodret fra min laptop. En Acer Aspire 8930G med Nvidia kort og 1920x1080 (16:9) res + BR drev. Har prøvet at søge lidt på nettet, men lader til det er forskelligt alt efter hvad der forbindes, om det er det ene eller andet der fungerer bedst, men har ikke lige knækket koden ![]() Desuden, betyder det noget at jeg kører full-hd fra comp, eller skal den helst stilles i 1024x768 når jeg bruger den med fjernsynet? Jeg har indtryk af at det efterhånden er unødvendigt at køre breakin dvd, men hvad siger i? Evt bare for at tjekke for døde pixels? Er det bedst at lade den køre lidt, eller er det fint hvis jeg bare undgår serier med logo osv? Tv'et er HD-ready, så er der nogen kvalitetsforskelle ift om det er 1080p eller 720p? Har ikke helt fanget det med 1080i, eller om jeg er helt ude på et sidespor her... Jeg håber der der er en venlig sjæl eller to der kan hjælpe lidt :) |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Ville i hvert fald lige skrue lidt ned for lys og kontrast i en periode . LG er stadig lidt sårbare . .
Resten ved jeg intet om . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du får den bedste kvalitet med HDMI, Jeg bruger 1920x1080 opløsning fra mit MC til TV 720 ser ikke godt ud.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Octhepi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Mange tak for input... så må jeg hellere investere i sådan et på vej hjem i morgen... vil være surt med nyt tv, uden mulighed for at fodre det med et signal :p
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |