|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 31-Maj-2010 kl. 21:48 |
Aldi havde i sidste uge en HDD docking station på tilbud, men fik ikke fat på nogen. Nu har jeg set mig lidt lun på den. Kan deværre kun finde den på US sider. Der koster den lige knaps 300 kr. Men hvis jeg så skal have den hjem med Post DK´s lille fortoldningsgebyr m.m. så ryger den over 500 kr.
Er der nogen af jer som kender evt. europæriske sider hvor den fåes eller måske butikker herhjemme? Den kan evt. ses her: http://www.testseek.dk/computere/harddiske/harddisk_kabinetter/unitek_usb_to_sata_one_touch_backup_multi-dock_usb2-p-8bbad760-e57f-65f4-7d56-1bd28aa71412.html |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Ikke samme model, men vist lidt tilsvarende:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Har selv købt en her dog uden kort læser, men de har flere typer også med kortlæser.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Tak for alle de svar. Den som aldi havde, tror jeg nok både kunne læse IDE & SATA! Ligesom denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31937
Så hvis nogen ved hvor den fåes, så ville det være nr. 1. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Hvor længe siden? Kan se det var dec-2008 jeg sidst handlede der.
Og får da stadigvæk tilbuds e-mails jævnligt.
![]() Mvh JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |