|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 01-Juni-2010 kl. 15:24 |
Hej
Nå håber jeg, at jeg kan få noget kvalificeret hjælp. Jeg har de sidste par dage læst stolpe op og stolpe ned om fladskærms-videnskaben og det ser jo ud til, at det mere er raket-videnskab end eksakt videnskab!
Nok om det. Her er betingelserne:
Har et budget på 6000 kr.
Har en meget lys stue og det kan ikke ændres. Behøver derfor ikke forslag til skærme, hvor der er problemer med lys-refleksioner mm.
Sidder ca. 4 mtr. fra skærmen. (tror dog ikke på, at jeg kan få mere end 42" for de penge)
Tv'et skal bruges dag og aften. Til film, sport (vm) og nyheder.
Men jeg aner ikke ind pind om det. Nedenstående er hvad jeg kunne finde, som er under 6000, men det er jo vidt forskellige TV med forskellige muligheder. Har været i Elgiganten og se forskellen mellem Sony og Philips billedekvalitet og er nok mere til Sony, som jeg synes fremstår mere naturligt.
Nok om det, håber nogen vil komme med noget kvalificeret rådgivning - måske endda med bedre forslag, hvor jeg får mere for pengene, hvem ved :-)
Mvh
Johsen
Har kig på:
Sony 40EX500: Philips 42PFL5405H: http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?q=Philips+42PFL5405H&sp=all&pid=821072Redigeret af Johsen - 01-Juni-2010 kl. 16:22 |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Vil ikke mene det er den store videnskab i den prisklasse. Hvis du synes billedet er godt på det sony fjernsyn så er det da bare sådan et du skal have.
Men så længe at de har det de skal have af tunere og opløsning som du skal bruge så handler det om hvad du synes. Det er jo trods alt dig der skal se på det :) evt. kig på et LG 42SL8500 også. |
|
![]() |
|
Johsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Efter endnu mere forskning tog jeg springet op til Panasonic G20 og valgte at se bort fra de mange klager over plasma buzz.
Desværre fik jeg en af de modeller, der larmer, selvom man sidder 4 m væk og har lyd på :(
Til gengæld yder komplett.dk super service. De afhenter det og bringer et nyt til adressen og sørger for, at det sker på samme dag. Thumbs up.
Så håber jeg bare, at det nye er til at holde ud at høre på. For ud over det, så er det satanedme et lækkert billede, det TV giver!
Mvh
Johsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |