|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JunkDeLuxe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Vejle Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 01-Juni-2010 kl. 09:58 |
|
Hej,
Er der nogen der ved hvor jeg kan få ovennævnte billigst på BD? Gerne med en god leveringstid da jeg skal bruge den som Fars dags gave på Lørdag :)
pft.
Chris
|
||
Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder
|
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
De har den på CDON.DK til 119 DKR lige nu:
http://cdon.dk/musik/ac%2fdc/live_at_donington_%28blu-ray%29-807582 Hvis du vil være helt sikker, så lover DVDOO.DK 1 - 2 dages leveringstid. Dvs. hvis du bestiller inden kl. 16 i dag, så har du den højst sandsynligt med posten i morgen, senest onsdag. Der koster den dog 199 DKR. http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/acdc-live-at-donington-blu-ray_16645.html Redigeret af KongKent - 01-Juni-2010 kl. 10:21 |
||
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
CDON plejer at være hurtige til at sende tingene. Det er min erfaring og har brugt dem tit. 119 kr er en god pris.
|
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
Samme her. Jeg har en alenlang ordrehistorik hos CDON. Jeg mener bare de sender fra Sverige, så der er nogle gange en enkelt eller to dages ekstra leveringstid på. Men det er mandag, og det er før kl. 16, så hvis jeg først skulle bruge den AC/DC BluRay på lørdag ville jeg bare skynde mig at få placeret ordren, for 119 DKR er nemlig en rigtig fin pris for den udgivelse. |
||
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
||
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Er det bare mig, eller er det ikke tirsdag idag?
|
||
Mvh. Allan
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() Jeg har ferie. Min fejl. ![]() |
||
||
![]() |
||
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
|
Kender det alt for godt :)
|
||
Mvh. Allan
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |