|
ASRock HTPC 2010 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2010 kl. 13:08 |
*******Update******
ASRock HTPC Series Core 100HT ASRock HTPC Series Core 100HT-BD ****************** Der kommer 3 forskellige serier, så vidt jeg har kunne læse mig frem til. ASRock Vision 3D HTPC Intel Core mobile processor NVIDIA GeForce GPU for 3D Vision graphics support (GeForce 300 / 400 Series) 4x USB 3.0 ports HDMI 1.4 port dual-link DVI 7.1 CH HD audio with professional THX TruStudio PRO BD Combo, 802.11n MCE remote controller ASRock Core 100 HTPC (Core 100HT-BD, Core 100HT and Core 100) Core i7 / i5 / i3 Intel® HM55 Express chipset Dual Channel DDR3 1066 memory, 2 x SO-DIMM slots, Max. 8GB Intel® HD Graphics USB3.0 2.5” HDD up to 500 GB supports 2nd 2.5” HDD BD Combo, WiFi 802.11n MCE remote controller THX TruStudio PRO ASRock ION2 HTPC (ION2HT-BD, ION2HT, ION2) Intel® Dual Core D510 processor Intel® CH8M Chipset NVIDIA® ION2 graphics THX TruStudio PRO http://www.asrock.com/news/index.asp?cat=News&ID=177 http://www.engadget.com/2010/05/25/asrock-vision-3d-htpc-sports-intel-core-processor-and-usb-3-but/ Redigeret af wiesel - 01-Juli-2010 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
hiver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser altså interessant ud, har i noget tid gået og varmet op til at bygge min egen Core i3, og den core 100 lyder jo helt perfekt.
Se info og billeder her: http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=Core%20100HT-BD Eneste jeg kunne være bekymret for er blæserstøj? Andre der er interesseret i denne? Burde vel snart kunne fås i DK? /M |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Det lyder rigtig interessant, men som andre folk fra de andre fora spørger vil jeg stille samme spørgsmål. Mon det kan bitstreame de nye formater?
EDIT: Efter at have læst lidt mere og set et par videoer kan jeg konstatere at både den øverste og den i midten kan bitstreame DTS-HD MA og Dolby TrueHD. Men hvis den nederste også kan det vil det være den klart mest interessante for mig af de 3. Redigeret af Hessi - 02-Juni-2010 kl. 11:59 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Hvis man ser videoklippet, så siger han at den kan bitstreame DTS HD Master, så det vil jeg mene den godt kan?
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Ja, men det er også den øverste model. Alle i3/5/7 + h55/57 kan bitstreame |
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
ja, men den i videoen er high-end maskinen med Core i7 og HM55 chipsæt. Den nederste i listen som jeg spørger til, er et ION2 chipsæt med en dual core Atom CPU.
Redigeret af Hessi - 03-Juni-2010 kl. 01:50 |
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Nogen der har en ide om hvornår den Vision 3D skulle komme i handelen?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
taget i betragtning af vi overhovedet ikke engang har set nogen ion2 baserede maskiner i handlen endnu vil jeg sige engang til efteråret hvis vi er heldige.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
|
.....
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
det var nu ikke lige det jeg hentydede til og jeg er sikker på at trådstarter heller ikke ønsker en sådan løsning. Jeg er ret sikker på der hentydes til en løsning med grafikken integrreret. - du kan bygge alt - bare man har legoklodser nok! :-)
|
|
![]() |
|
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
Øv. På den anden side, så er der tid til at spare sammen til den |
|
![]() |
|
Core 100HT og Core 100HT-BD findes nu på edbpriser, se link i #0
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |