recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox og Sagem60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlingbox og Sagem60

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox og Sagem60
    Sendt: 06-Juni-2010 kl. 16:27
Min Slingbox "stod af" efter 2 år og 2 uger !
Powersupply virkede ikke mere og med en ny kunne jeg ikke få liv i den.
Power diode lyser, men ikke engang en Reset kunne få den til at gå på net.... Surt show, men jeg købte så en ny Slingbox pro.
Installerer den, men nu kan jeg ikke konfigurere den med en Sagem 60 Selector. Det virkede perfekt med den gamle. I setup vælger jeg "Cable Box" og "Sagem" - men der er ikke en Sagem 60 som model der kan vælges. Hvorfor nu det ???
Cee5
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2010 kl. 16:40

Velsagtens fordi, at Sagem60 er en lidt bedaget ting der er erstattet af noget nyt, og supportering af den derfor stoppet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ceefive Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 16:38
Jeg har nu drøftet sagen med support hos SlingMedia-
Sagem 60 boksen skulle jo være supporteret i henhold til deres website.
De mener at min enhed er fejlbehæftet eller en Amerikansk enhed.
Hvis setup softwaren ikke melder fejl hvis man vælger USA som land - så er det en "Amerikaner" - og min protesterer ikke over det. Jeg har købt den hos Komplet.dk - de fortæller ikke om parallelimport !
Faktum er at SlingMedia skriver på deres hjemmeside at en "Sagem ICD60-4 TDC" er en supporteret enhed, men jeg kan altså bare ikke vælge den.
De beder mig selv konfigurere en remote via http://betaremotes.slingbox.com men de har også lovet at vende tilbage i næste uge...
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2010 kl. 17:11
De skal nok lige have en snak med komplett, da det ikke er alle producenter der accepterer parallel-import.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu