|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 06-April-2006 kl. 13:26 |
Jeg har købt Samsung LE-32R71B og det vejer 18 kilo Jeg skal hænge det op, men jeg kender ikke til priser og kvalitet på vægophæng. Jeg fandt et vægophæng i Silvan til 250 kr, som kunne holde et tv på 20 kilo. Men det så meget uholdbart ud. Hvad er jere erfaringer? |
|
![]() |
|
granada ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Hej ! Hi-Fi-klubben kører med et ekstremt stærkt led kaldet saddelled, som jeg mener VM acoustics leverer og har verdenspatent på. De leverer en monteringsplade til dit samsung også. Jeg har set leddet testet med 50 kg eller så. Jeg har selv brugt det til højttalere der skulle vinkles og de vejede over 25 kg/stk. jeg fandt det her. http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/TV-tilbeho er/VM_ACOUSTICS_VESA_tilt__Vesa_2.htm Og her er pladen der passer til dit samsung http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/TV-tilbeho er/VM_ACOUSTICS_VESA_200-adaptor_.htm
Vh. Granada |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Jeg har hæng mit 32" Sony op på denne:
link Som jeg også har set i Hifiklubben til lige under 700 da jeg bestilte det. Det virker pænt solidt. // Kim Redigeret af Jodder - 06-April-2006 kl. 21:34 |
|
![]() |
|
granada ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Jamen den kan kun tiltes. VM sadelleddet kan også drejes og er mere belastbart og er billigere. Skal den bare helt flad på væg hedder det vist Vesa 75F i samme fabrikat. Granada |
|
![]() |
|
Jodder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() |
Tja, muligt det "kun" kan tiltes, men da Lorentzen blot spurgte efter et ophæng gav jeg blot muligheden.
Jeg har selv tilladt mig at købe det, da det kan tiltes, og ikke skal bruge en drejefætter til noget. // Kim |
|
![]() |
|
Gizkor ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
De ser ret smarte ud de VESA ophæng |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |