recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32" til VM og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket32" til VM og PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SquiRe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: 32" til VM og PS3
    Sendt: 09-Juni-2010 kl. 09:54
Hej jeg vil gerne akut købe et nyt fjernsyn her senest fredag men jeg har nogle spørgsmål, da der snart er 3D fjernsyn til lavere priser vil jeg vente med at købe et større tv end 32", jeg ser meget fodbold og spiller spil i øvrigt.

Jeg overvejer i den nærmest fremtid at købe en PS3 også så er lidt i tvivl om det skal være et Sony fjernsyn da den er sync med en PS3

Spørgsmål: LED/Plasma eller LCD jeg skal have fat i ? jeg regner med en maks pris på 5000 kr

Spørgsmål 2: Hvilke ekstra funktioner er gode at have? Ambilight/Motionflow?, jeg synes jeg kan se forskel på "100 hz" funktionerne det ser meget levende ud især under fodboldkampe ser jeg dette som essentielt at tv´et skal have

Overall: Et tv til fodbold og PS3 med 100hz, det skal være et Sony/Panasonic/Samsung eller Phillips, er mest kun i tvivl om den skal have ambilight eller motionflow, håber i kan hjælpe.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Online
Point: 2830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:12
Hvis du er 100% sikker på at det "kun" skal være 32" så er det ihvertfald ikke Plasma, de fåes mig bekendt ikke mindre end 37". Hvis budgetet er 5000kr, får du et langt bedre 37/42" plasma tv end 32" LCD.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:16
LG er eneste producent der har et 32" plasma. Jeg ville også købe et 37" plasma... Panasonic.
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:28
Jeg mener heller ikke LG længere har et 32" plasma i sortimentet?
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 11:07
Motionflow og lig. medfører slør, især ved gaming og fodbold.

Jeg vil anbefale et Panasonic X10/X20 i enten 37" eller 42". :-)
Til top
SquiRe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-August-2009
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 17:34
tak for hjælpen indtil videre jeg er blevet meget interesseret i denne her

Sony 40EX500K http://www.sony.dk/product/t32-ex-series/kdl-40ex500 . Det koster 6200kr i 40" 1200kr mere end 32" versionen og virker som om det er værd at give ud da det ser en del større ud, synes 32" tommerne minder mig af en eller anden grund om 21" billedrørs fjernsyn i størrelse.

Det eneste alternativ jeg så var et 42" Panasonic plasma fjernsyn som jeg dog ikke kan huske navnet på men det kostede 4800 kr, det var dog kun et HD ready fjernsyn og uden 100hz.

Jeg har lidt svært ved at vælge, eksspedienten sagde at 100hz var en rigtig god funtion og man virkelig kunne se forskel og at Panasonic HD ready ikek kan blive full HD

Kan man i øvrigt slå 100 hz funktionen fra i spil /film og tv når man har lyst? jeg er lidt bange for denne funktion måske er lidt gimmicky men er ikke sikker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu