|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Encephalon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2010 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 09-Juni-2010 kl. 19:42 |
Hej, har købt ovenstående TV-kort og monteret i min computer men uanset hvad jeg prøver kan jeg ikke finde nogen kanaler. Har Stofa kabel tv og kører Windows 7 64bit. Har prøvet at søge med Terratecs egen software, DVBviewer og Transedit. Har brugt følgende parametre: 346 MHz, QAM 64, SR 6900 - Sker intet. Stikket kunne lige så godt ikke være sat i. Alle de nyeste drivere er installeret. Nogen ideer? Starter lo-tech. Der er plads til et flat-cable af en slags på kortet, kan det have noget at sige? |
|
![]() |
|
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
det kabel der er plads til er til deres CI udvidelses slot, hvor du kan sætte et CAM med smartcard i. Dette bruges til betalings kanaler.
Du er sikker på at det Stofa område du befinder dig i har frit digital spejl? hvis ikke så vil du kun finde krypterede (betalings) kanaler. |
|
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
|
![]() |
|
Encephalon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2010 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Der er frit digitalt signal i området ja. jeg får ikke engang kodet kanaler frem. Der er nada.
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
Hvis du laver en fuld søgning op til 865mhz på QAM256 med symbol rate 6900 så skulle du kunne finde kanalerne.
|
|
![]() |
|
![]() |
takker, det var lige det der skulle til :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu finder jeg så kun de krypterede betalingskanaler. Det var lige godt !#"%?! -_-
Falsk reklame fra antenneforeningen?! Må jeg lige undersøge nærmere i morgen...
|
|
![]() |
|
![]() |
Den er god nok, der er frit digitalt spejl i mit område.
Andre gode ideer til hvorfor jeg så kun kan finde 10 kodet betalingskanaler og intet andet?
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Har selvsamme kort som dig, og har frit digital spejl fra Yousee. Jeg var lidt i samme situation som dig, og måtte lave en søgning i hele frekvensområdet med mindste frekvenshop muligt i søgningen. Ved standard indstillingerne hoppede den de fleste kanaler over. Ved ikke om det kan hjælpe dig?
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige ud af det igår. Jeg fandt en oversigt over hvert enkelt frekvensbånd og søgte på dem individuelt, så kunne den godt finde dem. Virker nok også på den måde du beskriver. Men tak :)
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Cool, og ja, jeg måtte også tilføje et par enkelte manuelt efter frekvensbånd
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |