|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hestbech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 12-Juni-2010 kl. 11:26 |
Hejsa
Jeg har on/off fulgt med på sidelinjen i et stykke tid nu -og har endelig besluttet mig at springe ud (i det ... ) Det jeg leder efter er en fladskærm i størrelsen omkring 46-50 tommer -med et budget på omkring max 8000. Tv'et skal fortrinsvis bruges til film, serier og almindelig dagligt zapperi. Jeg har i forvejen en Xtreamer, som med tiden skal indgå et hjemmenetværk. Indtil videre er der ikke opsat Nas. Med andre ord er det ikke suuuupervigtigt at mit kommende tv understøtter WiFi, bluetooth o.lign. da serier, streaming osv. kommer til at køre gennem Xtreamer'en. Det nyeste "buzz-word" 3d interesserer mig heller ikke synderligt -med mindre jeg hører virkeligt overbevisende argumenter ![]() Mit primære fokus er billedkvalitet. Design og udseende er sekundært. Jeg har ingen tidligere præferencer for hverken Plasma eller Lcd, så jeg er rimelig åben. Som sagt har jeg luret lidt på sidelinjen herinde, og har fulgt lidt med når der er blevet foreslået diverse skærme. Mine egne forslag indtil videre er: Plasma: LG 50PK750N Samsung PS50C675 Lcd: Samsung LE46C650 Sony KDL-46EX500 Jeg vil meget gerne ha' et par råd med på vejen. Meget gerne godt/skidt, eller hvis folk har personlige erfaringer med nogle af de nævnte modeller. Og meget gerne forslag (med begrundelse ![]() Mit eneste forbehold, er at jeg læste en tråd herinde hvor der var flere som oplevede summen fra LG's plasma modeller. En anden ting der undrer mig er, at jeg ikke har kunnet finde reviews på Samsung PS50C675. /Hestbech |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() |
Når du har set 3D får du en anden mening og det emne
![]() Du bør gå ud og se Tv'ene og lade dine øjne vurdere købet. Der er rigtig mange fine TV i den klasse til 8K Redigeret af hansie - 12-Juni-2010 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
madslundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Hvorfor ikke overveje et Panasonic G20? Flatpanels.dk har skrevet en god anmeldelse af det.
Jeg har selv stået og tænkt hvilket et jeg skulle købe (og gør det stadig lidt), men tror det bliver et Panasonic G20. Hvis det ikke skulle være det, så ville det være V20 eller VT20 (3d-modellen), men det ligger vidst over budgettet :D Hvad jeg har hørt/læst, så har LG og vidst også samsung, stadig lidt problemer med rentention (form af burn-in, som dog forsvinder igen). Hvornår skal du købe det?
|
|
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC
Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads |
|
![]() |
|
Hestbech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Der er ingen konkret tidsplan for købet. Har udsat købet det sidste års tid, så om jeg skal vente et par uger mere overlever jeg nok. Er nok lidt nærig -og så tænker man vel altid, at man kan jo lige vente indtil der kommer noget nyt, så de gamle falder i pris.
Men nu skal det være. Kan være jeg køber i dag -kan være jeg venter en måned. Ved jeg når jeg har "kørt kortet igennem" :) Jeg har også kigget rigtig meget på G20. Den er dog lige lidt over budgettet. Har kun kunnet finde den til omkring 9.000. http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=780842 Men hvis jeg fandt den til 8k var den købt lige med det samme :) |
|
![]() |
|
madslundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Her koster den 8.659,-
Jeg ved dog ikke om det stadig er for meget, men efter hvad jeg har læst, så er det er godt køb? Held og lykke med købet :)
|
|
Klient Asus EB1012 - WIndows 7 og XBMC
Mit setup (gammelt): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97861&title=se-mit-htpc-setup-mads |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |