recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer Blu-Ray afspilningsproblemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer Blu-Ray afspilningsproblemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer Blu-Ray afspilningsproblemer
    Sendt: 12-Juni-2010 kl. 23:31
Hejsa

Jeg vil lige høre om der er andre, som har problemer med at afspille visse diske med deres Pioneer Blu-Ray afspiller.
Jeg har Pioneer LX-91 og har siden Avatar er udkommet haft problemer med at afspille bla. denne disk samt Saving Private Ryan, Alvin & The Chipmunks 2 mfl. Alle dem jeg ikke kan afspille er af nyere dato og er enten fra Paramount eller Twentieth Century Fox.
Jeg HAR installeret seneste firmware, som er 2.65 og det forløb uden problemer.

Maskinen skriver bare, efter at have prøvet i 1 minuts tid, at den ikke kan afspille disken.
Et par af skiverne kan dog afspilles efter 2 til 3 forsøg.

Har andre oplevet lignende problemer eller skal min maskine en tur til rep ???

Mvh
Michael/MF1971
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2010 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af MF1971 MF1971 skrev:

Hejsa

Jeg vil lige høre om der er andre, som har problemer med at afspille visse diske med deres Pioneer Blu-Ray afspiller.
Jeg har Pioneer LX-91 og har siden Avatar er udkommet haft problemer med at afspille bla. denne disk samt Saving Private Ryan, Alvin & The Chipmunks 2 mfl. Alle dem jeg ikke kan afspille er af nyere dato og er enten fra Paramount eller Twentieth Century Fox.
Jeg HAR installeret seneste firmware, som er 2.65 og det forløb uden problemer.

Maskinen skriver bare, efter at have prøvet i 1 minuts tid, at den ikke kan afspille disken.
Et par af skiverne kan dog afspilles efter 2 til 3 forsøg.

Har andre oplevet lignende problemer eller skal min maskine en tur til rep ???

Mvh
Michael/MF1971
Hej Michael, nej - jeg har aldrig haft problemer med afspilning af noget som helst. Må dog indrømme, at jeg ikke har nogen af de BD´er som du nævnerSmile

Jeg ville nok kontakte Pioneer support om spørge dem før at du sender den til rep. Prøv evt. at resette afspilleren (factory reset), og genindstaller seneste firmwareSmile

Edit: Ups....se lige den tråd:

Redigeret af Hother - 12-Juni-2010 kl. 23:58
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 00:03
Tak for det Hother.
Har set den tråd, du linker til, men netop det problem har jeg ikke.
Jeg må desværre også konstatere at flere diske FØR Avatar nu heller ikke vil afspille. Bla. Sherlock Holmes fra Warner.
Det er bare mærkeligt at det først kommer EFTER seneste firmware opdatering.
Jeg vil prøve det du forslår nemlig at resette den og så installere seneste firmware igen og så bede....Cry

Mvh
Michael/MF1971
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af MF1971 MF1971 skrev:

Tak for det Hother.
Har set den tråd, du linker til, men netop det problem har jeg ikke.
Jeg må desværre også konstatere at flere diske FØR Avatar nu heller ikke vil afspille. Bla. Sherlock Holmes fra Warner.
Det er bare mærkeligt at det først kommer EFTER seneste firmware opdatering.
Jeg vil prøve det du forslår nemlig at resette den og så installere seneste firmware igen og så bede....Cry

Mvh
Michael/MF1971
Lyder mystisk Michael, men der kan jo være dejl i en opdatering, som i øvrigt primært var lavet for at tilgodese AvatarSmile Men jeg har afspillet flere nyere BD´er uden problemerTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu