|
Billedmotiv af fodboldkamp på øde ø |
Besvar |
Forfatter | |
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Emne: Billedmotiv af fodboldkamp på øde ø Sendt: 13-Juni-2010 kl. 10:11 |
Hej
Håber virkelig, der er en som kan hjælpe mig. Jeg leder efter en tegning, plakat eller et litografi, som jeg stødte på engang tilbage i slut 70'erne eller begyndelsen af 80'erne. Motivet er en klippeø, som rejser sig højt op over vandet. På øen er lige plads til en fodboldbane, hvor spillet dog er gået i stå, da bolden er røget i vandet. Spillerne sidder på kanten og kigger ned på bolden, ligger og hviler eller går bare rundt på banen. De er alle sammen små og runde karakterer. Det er en rigtig sjov tegning! Jeg har søgt efter denne plakat gennem flere år, men det er ikke lykkes mig, hverken at finde den eller finde ud af, hvem der har tegnet den - håber du kan hjælpe mig.....? |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 13-Juni-2010 kl. 11:03 |
Hvis det er en plakat, ved de garanteret mere på Plakatmuseet i Århus
|
|
Slettet_120331
-- Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
Sendt: 13-Juni-2010 kl. 11:40 |
prøv at spørg på www.vark.com
Redigeret af Briam - 13-Juni-2010 kl. 11:41 |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Sendt: 13-Juni-2010 kl. 12:10 |
Kender til den hvor banen ligge inden og dybt nede i dækket, vist nok en continental plakat. Måske du kan finde den du søger her, der er ihvertfald et kæmpe udvalg af fodbold plakater: http://www.allposters.dk/
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
meta
Guld medlem Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
Sendt: 17-Juni-2010 kl. 18:55 |
Takker for svarene. Har mailet plakatmuseet og håber de kan hjælpe.
på vark.com kan jeg ikke sign'e up - den bliver bare ved at komme med nye ord, som jeg skal indtaste allposters.dk har jeg været gennem - den er desværre ikke i deres samling. Så skulle der være nye ideer til at opspore dette billede, så kom frisk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |