|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() Sendt: 13-Juni-2010 kl. 10:12 |
Har førsøgt at komme ind på Popcorn Hour´s hjemmeside for at opdatere firmware til min Popcorn, men forgæves.
Er der nogle der ved om De er lukket, eller bare har seriøse server problemer ?
Siden har været nede i flere dage nu !
|
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Hej
Det virker fint, jeg har lige downloadet firmware. Prøv http://support.popcornhour.com/ Ellers er det din pc der er fejl på. Hilsen Jimmi |
|
![]() |
|
Voigt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Hej
Ja, det må så være min forbindelse der er problemer med. Har lige prøvet igen, uden held fra alle husets computere.
Prøver fra jobbet i morgen. Redigeret af Voigt - 13-Juni-2010 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Du har sikkert tdc?
|
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Jeg har præcis samme problem, og kan heller ikke komme ind på networkedmediatank.com
Har prøvet alle husets computere, og har også prøvet udenom min trådløse router, men jeg kan simpelthen ikke komme derind. Nogen der ved hvad der kan være galt? /Kejserjorn |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, jeg har TDC ?
Redigeret af Voigt - 13-Juni-2010 kl. 10:42 |
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Både http://www.popcornhour.com og http://www.networkedmediatank.com/ virker fint her hos mig. Sikkert dns problemer ved en enkelt udbyder.
|
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Jeg har en fiberforbindelse hos EnergiMidt, og her virker det heller ikke
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Virker fint her på forbindelse fra YouSee.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Virker fint her........har TDC
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Hvilken skal du bruge?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
Virker fint med Yousee bredbånd samt Telenor 3G net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |