recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny mus, hvilken :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy mus, hvilken :)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny mus, hvilken :)
    Sendt: 14-Juni-2010 kl. 09:40
Heysa,

Har bug for en ny mus + mussemåtte,

Den skal bruges til "daglig" brug sjovt, nok, men ligeledes også til spil..

Er meget varm på g500, men ser nu os der er mange andre "nye mærker" jeg ihvertfald aldrig har set før, fx. Roccat KOne, der vist skulle være en ret så god mus :)

Men kom med forslag drenge :)
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:06
Huuha kan godt forstå du er varm på g500 den stod også højt på min liste hvis jeg skulle have en ny mus. Har selv en g9 som jeg også er meget tilfreds med men har også før g9 haft en mx510 som havde en form tæt på g5 og g500 som jeg også var rigtig glad for.

Roccat Kone er sikkert også en fin mus har dog ikke prøvet eller set den i virkeligheden.

Selv ville jeg helt klart tage den g500 da dens form ser lækker ud og jeg ved på forhånd at jeg vil synes om den da jeg har haft en ligende. Derudover så tiltaler hverken Roccat eller Razer mig særligt meget da de i mine øjne udtråler alt for meget counter strike gamer som jeg gerne vil være foruden.

Har en roccat musemåtte som jeg vandt i en konkurrence på tweakup.dk og synes faktisk ikke den har været specielt god. Vil vælge en billigere steelsereis QcK over den til enhver tid.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:48
En vigtig ting: Skal den være med ledning eller trådløs?

Personligt sværger jeg til Logitech's MX1000-serie. Jeg havde en MX1000 i 5 år inden jeg skiftede den ud. Grunden var udelukkende at det indbyggede batteri ikke kunne oplades flere gange. Musen var blevet tabt, brugt til LAN (da jeg var til sådan noget) og har været med i tasken i skole. Den har virket upåklageligt.

Nu har jeg en MX1100R, som er uden indbygget batteri, men den bruger istedet AAA batterier, som kan skiftes når de mister deres kapacitet med tiden. Den regner jeg med at beholde til den enten bliver stjålet, lejliheden går i brand eller noget helt tredje. 

Roccat er bare et populært mærke for gamere - det har det rette udseende, men som Briam er inde på, så er det ikke noget at råbe hurra for ellers.

Redigeret af Anima - 14-Juni-2010 kl. 11:49
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 11:54
Nu ved jeg ikke om du også spiller Anima, men man vil da ikke bruge en mx1000 hvis man spiller en del? Min storebror har den (tror den lever endnu) og den er altså utroligt tung sammenlignet med g5-9 og mx500-518.
Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:

Nu ved jeg ikke om du også spiller Anima, men man vil da ikke bruge en mx1000 hvis man spiller en del? Min storebror har den (tror den lever endnu) og den er altså utroligt tung sammenlignet med g5-9 og mx500-518.

Det er en personlig præference.

Jeg synes meget bedre om en lidt tungere mus. Jeg har også vænnet mig til at spille med dem. Men ja, jeg har brugt den til CS, Unreal Tournament, Farcry, Halflife, Warcraft og Age of Empires. Indrømmet, jeg har også en større hånd og underarm end den typiske gamer.
Til top
Crelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2010
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 12:36

Er også meget varm på Razer Mamba, bla. fordi den kan være trådløs og med ledning, dog er 800 liiige i overkanten syntes jeg.

Til top
--
--

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af Crelle Crelle skrev:

Er også meget varm på Razer Mamba, bla. fordi den kan være trådløs og med ledning, dog er 800 liiige i overkanten syntes jeg.

For de penge kan du få både en MX1100 OG en MX518 - og stadig have til en kasse bajere.
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2010 kl. 13:05
Jeg er nu meget glad for min G5 + Funcpad. Kunne aldrig finde på at købe en trådløs mus til gaming.

Købte på samme tid en MX518 til kæresten (her var kravene ikke helt så store), og de sidste penge er det værd imo. MX518 er nu også en udemærket mus, men det er ikke helt det samme ;)
Mvh. Allan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu