recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MicroSofts E3 pressekonference
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMicroSofts E3 pressekonference

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Emne: MicroSofts E3 pressekonference
    Sendt: 14-Juni-2010 kl. 21:10
Så er MicroSofts pressekonference overstået.

Der blev brugt mest tid på at fortælle om Kinects - det tidligere Natal.

Umiddelbart ser produktet fornuftigt ud, selv om jeg personligt ikke ville spille en del af de spil der blev vist - ikke uden en controller. F.eks. kunne jeg ikke forestille mig at spille bilspil uden en controller, og heller ikke FPS'er.

Dog ser det lækkert ud at kunne afvikle Xbox 360'erens Live uden controller - det var blæret nok.

Ud over det blev der selvfølgelig brugt tid på både Fable 3, HALO Reach og Gears of War 3, og så nogle eksklusivetitler (som jeg faktisk ikke lige kan komme på Embarrassed )

Så blev der vist et nyt eksklusivsamarbejde med ESPN om visning af live og optagede sportsevents - mest collegesport, så vidt jeg kunne forstå, og sikkert ikke særligt interessant uden for USA.

Den største nyhed synes jeg dog er en ny Xbox 360!

Den ser faktisk lækker ud, og få 250Gbyte HD, og indbygget WiFi - og jeg gad godt have været til stede til pressekonferencen, for alle der deltog fik en gratis - med hjem! (eller sendt direkte hjem) - for den nye Xbox 360 kan købes allerede i denne uge!!

Og prisen, den er som den nuværende! Smile


Redigeret af zulfo - 14-Juni-2010 kl. 21:50
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 21:29
Bør måske lige skrive at jeg kom 1/2 time for sent ind i konferencen på grund af en livestream der ikke virkede, så jeg måtte finde en anden!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 21:33

så det også live. faktisk er rigtig godt show. Jeg kan ikke finde ud af hvor glad jeg er for kinetics det kan være rigtig sjovt i nogle spil, Men kan ikke forstille mig jeg gad og sidde med hænderne foran mig som jeg holder på et rat når jeg skal spille forza motor sport.

Og ja min Xbox brændte af her for et par uger siden. og jeg gik og overvejde om jeg skulle købe en ny. er virkelig glad for jeg ikke har gjort det. For jeg skal helt sikkert have den nye model. den er faktisk rigtig lækker glæder mig til at have den og stå sammen med min PS3.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

så det også live. faktisk er rigtig godt show. Jeg kan ikke finde ud af hvor glad jeg er for kinetics det kan være rigtig sjovt i nogle spil, Men kan ikke forstille mig jeg gad og sidde med hænderne foran mig som jeg holder på et rat når jeg skal spille forza motor sport.

Det samme her - jeg orker ikke at sidde og blafre med armene/hænderne ud foran mig i flere timer.

Der er helt klart nogle sportsspil og UBI Softs motionsprogram som kunne være interessante, men bort set fra det, så er det kun Xbox Live der så interessant ud.


Citér Og ja min Xbox brændte af her for et par uger siden. og jeg gik og overvejde om jeg skulle købe en ny. er virkelig glad for jeg ikke har gjort det. For jeg skal helt sikkert have den nye model. den er faktisk rigtig lækker glæder mig til at have den og stå sammen med min PS3.


Jeg har en 360'er stående som ikke bliver brugt noget særligt, så jeg tror ikke jeg render ud og køber en ny, heller ikke selv om den ser lækker ud. Hele min "konsol-kontaktflade" (nyt ord?) spiller på PS3, og kun ganske få jeg kender har Xbox 360, så jeg ville være noget Palle alene i verden...

Jeg så lige at Metal Gear Solid: Rising var blevet vist, og genså så lige traileren - det ser sgu godt ud, men det har ikke umiddelbart meget med MGS at gøre - det er hack'n'slash...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 21:42
Jeg bruger stort set også kun min PS3 til nye spil. Men vil stadig gerne eje en xbox 360 de eksklusive spil. Og så har vi både rockband og guitar hero til xbox, og der er snart for en del penge så derfor vil jeg gerne have en ny.
 
Og ja kinetic vil vi også bruge hos os til div trænings spil og party spil. da vi ikke ejer en wii. Og efter det jeg har set vil jeg heller bruge xbox til det.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:14
Og lige et link til delen af pressekonferencen med den ny Xbox 360



Redigeret af zulfo - 14-Juni-2010 kl. 22:15
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:15
MGS:R http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-metal-gear/101271?type=flv 

Lidt en anden stil, kan ikke helt sige at jeg er hypet for det endnu, men syg sværd action alligevel. :)

Jeg er dog lige kommet hjem og hos gamespot står der bare "Stay Tuned". -.-
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:22
jeg kunne ikke se det hos gamespot den blev bare ved med at buffe. så jeg så det hos gametrailers.com
 her er et link til ea show som starter om en halv times tid.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

MGS:R http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-metal-gear/101271?type=flv 

Lidt en anden stil, kan ikke helt sige at jeg er hypet for det endnu, men syg sværd action alligevel. :)

Jeg er dog lige kommet hjem og hos gamespot står der bare "Stay Tuned". -.-

EA's pressekonference begynder vel først kl. 23.00 - derfor "Stay tuned"...

Deres SD kvalitet er faktisk okay til at se det live, havde kun småproblemer med udfald i få sekunder... startede over hos IGN (mener jeg der var) og den streaming kom aldrig igang...

Jeg får ikke set UBI softs pressekonf. live, der er jeg gået i seng - så må man se den i morgen..


Redigeret af zulfo - 14-Juni-2010 kl. 22:23
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

jeg kunne ikke se det hos gamespot den blev bare ved med at buffe. så jeg så det hos gametrailers.com
 her er et link til ea show som starter om en halv times tid.

Ahhh, det samme her - det var ikke IGN!

Jeg startede også ved gamespot, men flyttede til Gametrailers/G4...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:31
Men der var faktisk ikke nogle nye titler som ikke var efterfølgere. ikke noget sådan rigtig nyt på den facon. håber EA og Ubi kommer med noget spændene
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2010 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

jeg kunne ikke se det hos gamespot den blev bare ved med at buffe. så jeg så det hos gametrailers.com
 her er et link til ea show som starter om en halv times tid.

Ahhh, det samme her - det var ikke IGN!

Jeg startede også ved gamespot, men flyttede til Gametrailers/G4...

Sådan var det vist også sidste år, altså at folk blev nødt til at se konferencerne hos GT. Jeg kunne dog, efter lidt venten, se de forskellige konferencer på GS sidste år. 

Jeg har sat åbnet for både GT og GS til EAs, men så vidt jeg husker var EAs vidst lidt kedelig sidste år, så jeg ved ikke om jeg ser det hele. 

Jeg skal også have læst op til eksamen imorgen - naturfag - så det passer lidt dårligtTongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu