recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD tv i ALDI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD tv i ALDI

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD tv i ALDI
    Sendt: 08-April-2006 kl. 14:24

Så er der igen Lcd tv i Aldi fra d 12-4 fra Medion 32 til kun 8199.- virker det ikke som et godt køb? hvad siger i ?

hilsen kallek

Redigeret af kallek - 08-April-2006 kl. 14:26
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

virker det ikke som et godt køb? hvad siger i ?

hilsen kallek

Tja Prisen er god.
TV'et, tja hvad tror du selv til den pris ?

Tror dog det kunne være et glimrende tv til soveværelset, sommerhuset m.m.

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:36

jamen nu er det jo ikke kun prisen der afgøre om et tv er godt eller dårligt og Aldi køber jo stort ind,Og jeg har da før købt pc samt bærbar fra medion til billige penge,som bestemt har været alle penge værd.8199.-er vel ikke lavpris der er jo god avance på sådan noget.

kallek

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:49

TRor nu ikke der er særlig god avance på lavpris modellerne.

Så vidt jeg husker har der været en del problemer med alle de Medion TV som Aldi har solgt. Ikke store problemer, men der findes lange tråde på f.x. hifi4all.dk hvor folk giver deres mening.

Jeg tvivler på at dette tv f.x. indeholder en kvalitets tuner eller om det har noget advanceret billedebehandling ligesom de store mærker (Philips, Sony og Samsung).
Den vil sikkert være god til tegnefilm fra en DVD, men tvivler på kvaliteten på et antenne signal.

Et andet problem, hvad gør du om 3 år når der er en lille dims i dit tv som ikke virker mere. ?
Du kan næppe ringe til Medion og bede om en reserve del.

Men prøv at køb det, ALDI har jo en glimrende retur ordning hvis det ikke lever op til dine forventninger.

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 14:59

Nu er det en ny model fra medion,jeg synes nu ikke der er tale om lavprismodel man kan jo godt få billiger modeller i dag.samt der er to tuner i og indmaden kan jo godt være Phillips mm min pc fra aldi viste sig at være Fujitsu-siemens inden i selv om der stod Medion på den.nu har Medion 3 års garanti og også aldi har 3 år ægte garanti.

kallek

Redigeret af kallek - 08-April-2006 kl. 15:02
Til top
helle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Juli-2005
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 15:24

Hej Kallek

Hvis du køber det, kunne du så ikke tænke dig at skrive om dine erfaringer?

Jeg skal hjælpe mine forældre med at købe fladskærms tv og prisen passer til det de vil investere. Jeg har prøvet at overtale dem til samsung eller sony bravia, men de er meget svære at få til at punge ud med mere. Så hvis Medion er ok, så får det nok "lov" til at købe det

Hilsen Helle

Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 15:58
Medion er et sjovt firma. Faktisk alle jeg har hørt om er meget glade for deres computere, som man jo også kan ses er specificeret ud med enten Pioneer eller Sony disc. drev. Ingen problemer i det, men som der er beskrevet ovenfor er der adskillige tråde vedr. bl. a. lysskarphed osv. på disse fladskærme. Kender selv en som returnerede af samme grund. Aldi har alletiders returret, desvære kniber det gevaldigt med deres hotline og garantiforpligtelser når man kommer længere hen i forløbet. Derfor: er man utilfreds med noget, retur med det samme.
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 16:39

Oprindeligt skrevet af wester wester skrev:

Aldi har alletiders returret, desvære kniber det gevaldigt med deres hotline og garantiforpligtelser når man kommer længere hen i forløbet. Derfor: er man utilfreds med noget, retur med det samme.
.

Jeg ved godt at Medion har fået nogle store hug for deres garantiforpligtelser, som da meget vel også er i orden, men min egen erfaring er nu rimelig god. Købte ca 3 år siden et LCD TV, som så gik i stykker  sidste sommer. Det blev ombyttet til nyt i løbet af knap 4 uger, selv om der var sommerferie, ink. hentning og levering. Og så starter der jo en ny 3 år garanti periode når der ombyttes til nyt. 

PV
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Februar-2005
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 16:46
Korrekt, nu handler det selvfølgelig om Medion, dette her, men Aldi har jo en del andre mærker, som omhandler, kort sagt alt indenfor IT. bl. en ellers glimrende tyverialarm fra North Q, som ellers kan være et glimrende firma, men som har givet mig problemer. Og der er supporten dårlig.
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 18:22

Hvis du køber det, kunne du så ikke tænke dig at skrive om dine erfaringer?

Jeg skal hjælpe mine forældre med at købe fladskærms tv og prisen passer til det de vil investere. Jeg har prøvet at overtale dem til samsung eller sony bravia, men de er meget svære at få til at punge ud med mere. Så hvis Medion er ok, så får det nok "lov" til at købe det

Hilsen Helle

NU ved jeg ikke om jeg køber dette tv,ville gerne have nogle input,om det var godt nok ud fra de data der stod om det på Aldis side,for jeg ved ikke så meget om hvad der er godt,købte et Thomson LCD i Elgigantenet gik retur dagen efter,kunne slet ikke leve op til mit billige alm Dantax tv der var en verden til forskel i billedkvalitet.kunne jo godt tænke mig en af de nye sony der kommer måske i fælleskøb,men det koster jo også næsten 2 gange så meget.

hilsen kallek

Redigeret af kallek - 08-April-2006 kl. 18:23
Til top
poppo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-April-2006
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 20:29

hej..

hvis du keder dig kan du kører forbi aldi i burg i tyskland hvor jeg så det samme tv i dag til en pris på 899 euro = 6709.51dk og de have 4 stk tilbage i den forretning   og så er der jo også lidt billige af det kolde

mvh

per gribb

www.gribb.dk - gratis køb og salg på nettet

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2006 kl. 21:25

Jo tak skal du da have,men så meget keder jeg mig ikke,og der er langt der ned. Men ser nu også på det nye LE32R72B fra fælleskøb til 10999. Her er jeg måske mere sikker på kvalitet,men svært at vælge er det,vil jo gerne være sikker på at det kan give godt billed.Så noget avance på billig modeller er der jo,kan ikke være moms der gør det hele.

kallek

Redigeret af kallek - 08-April-2006 kl. 21:28
Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu