recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal jeg vælge?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal jeg vælge?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal jeg vælge?
    Sendt: 15-Juni-2010 kl. 19:53
Har lige bygge en ny computer, der står i min kælder. Jeg valgte et grafikkort ati radeon HD 4300/4500 serie. Min ide var så at koble min pc skærm på i kælderen så jeg kunne bruge computeren som alminddelig computer og så tilslutte et hdmi op til mit Pioneere lx 5090H fjernsyn. Så jeg kunne se film på mit fjernsyn. desværre er det overhovedt ikke lykkedes mig at få denne løsning til at virke. Nu er mit spørgsmål, hvordan kan jeg nemmeste se film der er på min computer på mit fjernsyn, når jeg stadigvæk også vil bruge den som alm. computer. Filer jeg bl.a ønsker at kunne afspille er h.264 og MKV med undertekster + så mange andre gængse filmformater. Hvis en boks ved mit fjernsyn er løsningen er det ok, sålænge den ikke har et højt lydniveau. Mit styresystem er windows 7, 64 bits
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2010 kl. 20:01
den billigste måde er nok i virkeligheden en WD live boks koblet til dit netværk og dit TV med hdmi. alt det andet med hdmiswitche og alt det der bliver hurtigt en pænt dyr løsning. 
Til top
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2010 kl. 17:03
support den også undertekster på diverse filmformater, specielt mkv og h.264 filer og er den pt den bedste wd boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu