|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() Sendt: 18-Juni-2010 kl. 10:15 |
Hej,
Er der nogen af jer som har haft held med at finde gendannelses filen til en iStar 1.1? Den bliver linket til fra MPC sådan her: recoveryHDMI11.zip Jeg har fundet der nye side her: http://hdistar.com/ Filerne kunne måske ligge i en af firmware pakkerne også, jeg leder efter: up5fw2TP.bin boot-image.bin Please hjælp. (Jeg ved godt det var selvforskyldt, da jeg forsøgte at gå over til popcorn firmwaren.) -Lars |
|
![]() |
|
Lars Bjerg ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Jeg vil være dybt taknemlig kan henvise mig til recovery_080612-15-QPG-402 og boot-image filen.
Det er simpelthen forfærdeligt at jeg ikke kan få maskinen igang igen, den hænger bare med popcorn hour boot screen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |