|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() Sendt: 18-Juni-2010 kl. 15:13 |
||
Hej
Har spurgt før men linket er væk: Hvad skal jeg købe for at forbedre lyd til fladskærm, uden at blive ruineret? Jeg orker ikke flere fjernbetjeninger, ej heller cd/dvd optager da jeg har en glimrende af slagsen Findes der ekstra højttalere til store fladskærme ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
||
Har du overvejet en soundbar eller skal det være "normale" højttalere?
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
||
begge dele Jeg vil undgå ekstra fjernbetjening Jeg har jo en Pana G20, og har også overvejet et af Pana`s billige systemer, men har ikke brug for cd/dvd (her kunne jeg dog undgå ekstra fjernbetjening) |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Hvis der er højttaler udgang, kan disse små "fætre" anbefales. Lyder som et helt lille anlæg.
Redigeret af Kampus - 18-Juni-2010 kl. 20:08 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
vi får nok et problem næste gang vi skal skifte skærm, der er ingen indbygget forstærker de burde være et krav men så er skærm nok ikke 1mm tyk ![]() der er ingen indbygget forstærker på en g20 til eksten højtaler er glad for et par ekstra højtaler ved siden af, når anlægget er slukket Redigeret af xcardman - 18-Juni-2010 kl. 20:21 |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||
et sæt pc højtaler 2.1 sæt fungere fint og levere bedre lyd
især bas da den er aktiv på de fleste sæt |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Jeg sætter sommetider "HDMI Passthrough" på surroundrecieveren og spiller BD koncerter ud gennem mine Monitor Audio, og det lyder fennomenabelt.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan ikke finde ud af om der er højttaler udgang ? Nogen der ved dette? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
kun audio ud til forstærker Den model kampus og jeg har sidder der en lille forstærker indbygget og derfor kan man tilslutte 2 højtaler og en aktiv sub hvis man vil direkte. så du skal have en forstærker for at få lyden ud foreksempel ved en soundbar eller et pc sæt hvor der sidder en forstærker indbygget. bare et eksempel http://www.logitech.com/da-dk/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/5872 men du kommer nok ikke uden om en fjernbetjening til lyden og de helt billige er ikke med RF kunne dog ikke selv undvære en multifjernbetjening Redigeret af xcardman - 19-Juni-2010 kl. 09:17 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for dit svar Jeg har pc højttalere med sub.(gad vide om disse er med forstærker)dem kunne jeg jo prøve at tilslutte men de tilsluttes jo via et jack stik ? og hvis jeg ser efter er der kun hovedtelefonstik der er jack stik ? S.U. Soundbar: Ja , nu kommer Pana da endelig med disse engang i sommer (så slipper man for en ekstra fjernbetjening) link: http://ces.cnet.com/8301-31045_1-10428817-269.html |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
På en g20 sidder der audio ud
rød og hvid stik ud
du kan så købe dette stik http://www.av-connection.dk/?ML=313 hvis det pc sæt er til strøm, ja så er der forstærker indbygget i |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() |
||
en soundbar kan sagten bruges, den spiller meget bedre end de indbyggede højttalere.
Jeg har brugt en Denon soundbar i ca 2 år til mit Pioneer 507 plasma og lidt til mit nye VT 20 for at få ok lyd. ( den er til salg nu ![]() Ulempen er at man skal bruge en ekstra fjernbetjening eller en multi for at justere på lyd op og ned. Men den tænder automatisk.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |