|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() Sendt: 19-Juni-2010 kl. 13:19 |
Min bror bor i USA og vil tage en bærbar med hjem til min søn.
Vi har kigget på denne : http://shopper.cnet.com/notebooks/asus-g73jh-x1-core/4014-3121_9-34052048.html?tag=mncol;lst#info-5
Er den iorden eller ville i vælge en med et andet grafik-kort eller er der andet jeg skal være op mærksom på?
Nogen der har andre forslag ??
Den skal kunne trække alle de største spil og det skal være en bærbar fra Asus !!
!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hej CCCD
Tastatur er vel ikke med ÆØÅ.... Strøm stik....... vidresalg når den engang skal udskiftes (så bliver prisen vel ikke så høj pga æøå/strømstik) Resten kender jeg ikke noget om. ![]() |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() |
Strømstik mener jeg ikke er noget problem !
Tastartur havde jeg ikke lige tænkt på, men det kan jo løses ved at bruge et usb tastatur hvis man skal skrive Redigeret af cccd - 19-Juni-2010 kl. 14:24 |
|
|
|
![]() |
|
juan08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
Hej igen
Prisen ? .....Har forstået at kursen driller når vi handler uden for DK/EU.........For ca 9330 kr MÅ du/i vel også kunne finde er super bærbar maskine her i DK.........?
|
|
![]() |
|
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Tastatur er ikke et stort problem. Kan godt være æøå mangler men man kan jo stadig skrive dem. Jeg har selv købt en asus fra USA og skriver på den pt. Opladerne der bliver solgt er universal det eneste det kræver er man anskaffer sig et kabel med europæisk stik.
Kursen lige for tiden er rimeligt dårlig så kan være det er bedre at købe i danmark og du skal huske at lægge sales tax ovenpå prisen du ser i USA. Når man tager den til danmark skal den egentlig fortoldes, men ofte bliver sådan noget ikke kontrolleret. Er en god hjælp. Når du nu skal købe en gamer bærbar er gpuen sku det eneste der tæller. Crossfire og SLI betyder to grafikkort der arbejder sammen.
Redigeret af Sifat - 19-Juni-2010 kl. 15:22 |
|
![]() |
|
![]() |
som jeg skrev har jeg en bror der over og han tager den med hjem når han kommer til dk. Han har den bare med som om det var hans arbejds-pc !
Han kan få den ligt billigere, det er ikke prisen på det link i skal se på det er maskinen om den er i orden til spil ?
|
|
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
hej Asus sælger G73 i danmark, så hvorfor købe fra usa?'
der kommer en model med i5 til under 10.000 har jeg hørt |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Hvis jeg var dig ville jeg fortælle din bror at han ikke skal forsøge på at snyde tolderne i en lufthavn på den måde, for den snyde metode har de også fuldt ud kendskab til. Så hvis de spørger ham om han har noget at fortolde, så må han nok hellere sige ja som svar, for der vanker en kæmpe bøde hvis han siger nej og de opdager snyderiet med computeren. |
|
![]() |
|
Sifat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Denmark, 2000 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Hvad vil en evt. bøde ligge på i din optik, hvis man tager prisen fra cccds link?
En anekdote. Da jeg landede i kastrup gik jeg igennem tolden uden problemer, der var ikke nogle mennesker. Kan være jeg gik igennem "har ikke noget at fortolde" delen hvis en sådan findes. |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Jeg vil nu heller ikke være bekymret fOr at tage en ny pc med personligt gennem tolden. MAn skal selvfæligelig lige pakke den ud af papen, og man skal måsk eogså lig ehave tændt den en ekstra gang. En god ide er at sende alt appet og indpakningen hjem seperat, vhis man vil gemme det til senre brug/granti mv.
Men igen alt det besvær for at spare et par kr. Granti mæsigt er man bedre stillet hvis man køber i DK. I USA har de kun begræsnet 6 måenders granti på nogle produkter. Redigeret af daskino - 23-Juni-2010 kl. 09:09 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
![]() |
Den billigste ASUS-G73JH i DK som jeg har fundet ligger på KR 16999 !!
Den i usa kan jeg købe for ca 10.000kr og måske endda billigere
![]() Men er der nogen der har set den billigere her i DK end den pris jeg har fundet ( 16999kr )høre jeg da gerne fra dem ??
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen, hvornår skal din søn senest have ny spille bærbar? kan han vente til august, så kammer der en G73 til under 10.000 ellers er der jo nu muligt at købe en ASUS N61Ja JX133V til under 8000, med I5 cpu og godt grafik kort, den ser selvfølgelig ikke så fed ud som en G73.
Redigeret af daskino - 23-Juni-2010 kl. 10:02 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |