|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() Sendt: 07-April-2006 kl. 07:45 |
Som det er nu køre mit media center med et analog tv-kort, hvor min sat-boks er tilsluttet. Køre fint og ingen problemer der. I stedet for at købe "endnu" ekstern boks til digital TV2, DR1 og DR2, kunne man så ikke nøjes med at købe et DVB-T PCI kort til sit media center, som så kunne sidde ved siden af sit analoge kort? Så kunne man lade et 3.parts program vise/optager fra TV2 osv.? Håber jeg har gjort mig forstålig |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det skulle der vel ikke være noget i vejen for, specielt hvis du installere drivers m.v. som slet ikke kendes af MCE. Eks. på program kunne være myTheater og det kan køre med en række kort med native drivers, men forøvrigt også BDA-drivers. Med native drivers optræder TV-kortet som et netkort i hardwareenheder. myTheater kan vise DVB-subtitles. Har god erfaring med Technotrend T1500 budget, fine modtage- egenskaber. Jeg kører dog ikke i MCE miljø. Hvis du ønsker noget virkelig overskuelig scheduling via EPG kunne jeg anbefale www.webshifter.nl. Men med hensyn til TV-kort kunne det måske være en ide at finde et som er supporteret af MCE, fordi der måske senere kan vise sig sig en samlet løsning i MCE-miljøet... Redigeret af avh - 08-April-2006 kl. 17:26 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Pas nu på! Tag et image før installation. Jeg har oplevet at MCE ikke er så glad hvis man hælder andre TV drivere i hovedet på den som den ikke kan kontrollere/forstå, Så derfor: Hvis du har et godt setup der fungerer, så tag et Image, så er du tilbage kort tid efter, hvis det går galt. Det giver en fantastisk WAF hvis man eksperimenterer og alligevel er tilbage på sporet når Anja Pihl er på banen |
|
![]() |
|
Tazman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
HAHA! Så sandt, så sandt. ![]() ![]() ![]() Også selvom at hun hedder Anna Pihl |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja, jeg ved sgu ikke hvilken Anja jeg tænkte på, hun hed ihvertfald ikke Andersen til efternavn!
|
|
![]() |
|
popsi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
Nå drenge bare lige for at holde os til emnet... så mener I nok at det kan lade sig gøre? Ved godt WAF effekten ikke er noget at spøge med, derfor jeg gerne vil undgå endnu en kasse under TV`et.... |
|
![]() |
|
![]() |
Ja men som du sikkert kan se er der nok ingen af os der har prøvet at køre f.eks. MyTheater eller MediaPortal på en MCE platform, med Hardware/Software/Drivers der ikke funker med MCE. Så hvis ingen andre har prøvet det, kunne du blive den første. Det er selvfølgelig ærgerligt at investere i et TechnoTrend kort hvis ikke det fungerer, men det tror jeg mange af os Nørder i dette forum har prøvet. Hvis det er muligt at købe det i DK via nettet (prøv www.edbpriser.dk) kan du kun miste portoen, idet du har 14 dages returret.
|
|
![]() |
|
Kluks ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Du har 14 dages returret i hele EU, så det skal ikke være nogen forhindring for dig...
|
|
|
![]() |
Nok ret svær at håndhæve!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |