|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
appear ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 23-Juni-2010 kl. 16:22 |
Hey forum
Jeg vil bestille Sony KDL-40NX700 som jeg har set VUPTI har sat på tilbud til 8.999 forleden. Før jeg gør det vil jeg bare høre om der er nogen der vil anbefale et andet LED TV i samme prisklasse fremfor SONYs model? Jeg håber der sidder et par LED eksperter derude, der har tjek på hvad det bedste bud på markedet er lige nu. Takker!
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
- hvorfor LED ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
En af mine venner har tidligere købt et HX700 istedet for NX700, fordi han blev frarådet det i hans lokale Sony center. Fordi billedet var for blåt/koldt på NX700, mens HX700 havde mere naturlige/rigtige farver, da den ikke benytter LED.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
mens HX700 havde mere naturlige/rigtige farver, da den ikke benytter LED.
den holder vist ikke rigtig nogen steder
Men deres HX700 er bedre og har bedre billedebehandling
Cinematic er lig med bedre billedekvalitet hos sony i 2010 tro mig deres HX800 med led, bliver nok ikke dårligere Men det hedder Cinematic hvis man skal kigge på sony det har en nx700 ikke PS LED=lcd |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
HX700 fremfor NX700. Det var også det jeg fik at vide hos min Sony forhandler.
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Jeps, efter mange besøg hos Sony, vil jeg også konkludere at HX700 er en bedre oplevelse end NX700
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
Spacepimp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
NX serien = flottere fysisk TV (møbel effekten, meget! høj WAF). Integreret WiFi.
HX700 serien= bedste billed kvalitet af de to, dog ikke integreret WiFi, dundle skal tilkøbes.
HX800 serien= bedste af begge verdner, stadig ikke integreret WiFi, dog er det 3D Ready.
Lidt simpelt sat op... Redigeret af Spacepimp - 24-Juni-2010 kl. 11:37 |
|
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's. |
|
![]() |
|
appear ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak for alle de gode svar, det sætter jeg stor pris på!
Er det så de ekstra penge værd at snuppe NX800 med 200 Mhz ? Er den på højde med HX800? Er der andre (bedre) bud på LED TV der matcher NX7000 prismæssigt og evt. har bedre billede?
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Hvorfor LCD/LED ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Dynamisk edge LED, der "næsten" svarer til Backlit LED med local dimming, og så alligevel ikke helt. Synes jeg har læst et sted at der med dynamic edge LED ikke er så mange dimming zoner, men det er da bedre end ingen.
Sortniveau oplever jeg en anelse mere sort end på NX modellerne, ihvertfald ser jeg INGEN light leaks overhovedet på HX800. I et sort lokale med HX800 tændt med et sort billede stående, der kan man ane billedet er en smule lysere end rammen der er SORT sort :), så her synes jeg virkelig LED er kommet langt.
Personligt venter jeg på at se 46HX800, 52HX900 i aktion. Specielt HX900 som har ægte backlit LED med local dimming, skal sammenlignes med HX800 modellerne.
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Prøv at se nærmere på en sharp 820. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |