|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dreetz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 27-Juni-2010 kl. 17:59 |
Hej,
Jeg har nedenstående setup. Hvordan tilslutter jeg det hele bedst muligt? Da jeg lige har fået en yousee boks (SMT-H3106) skifter jeg mit hdmi kabel fra henholdsvis PS3 og boksen når det er nødvendigt, da der kun er 1 hdmi udgang i tv'et.
TV : Atec 42" - AV421DS - Sort
Forstærker : Pioneer VSX 819H-K
Yousee Boks : Samsung SMT-H3106
Sony PS3
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Der er to muligheder:
1) HDMI kabler fra Samsung SMT-H3106 til Pioneer VSX 819H-K og HDMI kabel til Atec 42" - AV421DS. 2) HDMI kabler fra Samsung SMT-H3106 til Atec 42" - AV421DS og optisk digital kabel fra Samsung SMT-H3106 til Pioneer VSX 819H-K. Løsning 2) her den fordel at Pioneer VSX 819H-K ikke skal være tændt hvis du ønsker kun at se digital tv fra Samsung SMT-H3106 og ikke havde lyd fra Pioneer VSX 819H-K. |
|
![]() |
|
Kasper Andersen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-August-2010 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hvorfor ikke bare tilslutte et hdmi kabel fra yousee boksen til forstærkeren og hdmi kabel fra forstærkeren til TV ?
Jeg kan iøvrigt anbefale http://www.hdmikabel.dk hvis du er ude efter billige kabler. Kasper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |