|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() Sendt: 01-Juli-2010 kl. 21:06 |
Har lige brug for lidt hjælp herinde. Jeg skal bruge en trådløs media streamer, den skal kun bruges til at streame musik og film fra min WHS, budgettet skal helst holdes lavt, så derfor ville jeg lige høre vad i kan byde herinde, for jeg ved ikke lige hvad som ligger i en lav prisklasse lige pt, så håber i kan give et par gode forslag.
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
hvad er det du vil streme HD video eller DVD ? eller SD video
HD steming skule nemlig ikke fungere særlig godt og hvad ringer du med af max pris du vil give Redigeret af tobiasl - 02-Juli-2010 kl. 07:15 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() |
Det er bare til alm dvd film og musik, så ikke noget vild fancy, bare til ungernes værelse så de kan se film derinde, men jeg havde regnet noget med et absolut max på 1000 kr
|
|
![]() |
|
fishytank ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Saa er en WD TV live med USB dongle fint. Bruger selv set-up'et, gav 910,- kr for mit. Den kan ikke afspille Blu ray rips over 10 GB med streaming, men det er vel ogsaa ok.
|
|
![]() |
|
![]() |
hmm kan den godt køre trådløs??
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Xtreamer
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
den ligger jo på 1200 kr og synes ikke rigtig jeg kan finde noget om den kan køre trådløs, kan man ikke bare få en simpel medie afspiller som kan streame trådløs fra ens server.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Hvis du køber den fra http://shop.xtreamer.net/products/Xtreamer-with-Free-Antenna.html koster den €99 + €20 i fragt og det er inkl. en trådløs antenne.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ja det gir lige lidt under 1100 kr, virker som et godt bud
|
|
![]() |
|
![]() |
Med min lommerregner giver 119€ kun lige i underkanten af kr. 900,- ;-)
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hehe jeg kom sku til at se efter kursen for pund istedet for euro, ja se så er den nede i 885 kr, det er sku da en fair pris
Redigeret af Treated - 02-Juli-2010 kl. 14:46 |
|
![]() |
|
![]() |
har lige siddet og læst nærmere på den, virker sku til at være en helt okay billig løsning, tusind tak for svar:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |