Nu er navien installeret og så småt benyttet. Som navigation virker den upåklageligt, tydelige informationer i god tid. Muligheder for direkte valg (ændringer af valg) på skærmen under navigation og mange andre smarte funktioner, MEN men men...
HVORFOR FANDEN kan Pioneers elendige software-team ikke kigge lidt til de håndholdte navigationer i forhold til når man eks. skal taste en adresse efter postnummer?
Jeg SKAL vide hvilken flække vejen ligger i... Eks. ligger der nu (efter kommunesammenlægningerne) ofte flere veje med samme navn, i samme storkommune, men hvor jeg på min håndholdte Mio Moove 370 (til 1500 kr.) bare skal taste postnummer og vej, så finder den selv ud af om det er Haslev, Bråby, Dalby, rønnede eller andet.
Når jeg eks. skriver Kyse Overdrevs vej , 4700 Næstved, så skal jeg nu oplyse hvilken by det ligger i EFTER jeg har skrevet postnummer. Godt nok får jeg en masse valgmuligheder,men på min Mio leder den mig direkte hen til den rette destination. (med mindre der er 2 ens vejnavne i samme postnummer, så spørger den hvilken en af dem det drejer sig om)
F... hvor er det dårligt.
Kan det virkelig være rigtigt at Pioneer ikke kan lave en softvære der er lige så effektiv som den lille håndholdte til 1500 kr. (i et app. til 15-16000 kr...... )
Der kommer mere når jeg få lært den bedre at kende..