|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 13-Juli-2010 kl. 23:02 |
hvilke vægbeslag er gode til Panasonic 42G20E som vejer ca 23-24kg - skal sidde så tæt på væggen og samtidig kunne bruge de stik som findes bagpå. er dette godt fra HIFIklubben;
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/tv-tilbehor/sms_flatscreen_wm_t_max_30_kg_vaegbeslag_vaeg.htm
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Problemet er strømstikket som stikker langt bagud.
Strømstikket kan ses midt i billedet. For at få plads til det er indsat afstandsstykker mellem beslag og TV - de fulgte med mit Vogels 8225. Mener at det giver ekstra 1,5cm. |
|
![]() |
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Jeg har samme problem. Der skal afstandsstykker på.
MEN, bemærk højtalerne vender bagud og lyden vil blive ringere hvis TV'et kommer helt op af væggen. Og der er faktisk en meget god lyd i G20. Men det enorme strømstik er sgu' en afbrænder fra Panasonic..
Henrik
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
TV'et må jo heller ikke hænge helt ind til vægen pga. luftcirkulation - så det er nok tænkt som en ekstra "sikring"
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
M.h.t. strømstik, kan man vælge at sætte et vinkelstik på, så er dét problem løst.
![]() G20 har god lyd?
![]() Øh nej, den er ikke særlig god. Der er desuden en indstilling under lydindstillingerm hvor man skal angive hvor tæt TV'et hænger på vægge. Så det er ikke noget problem at montere det tæt på en væg.
TV'et kan uden problemer hænge enddog meget tæt på en væg - og stadig komme af med varmen. Luftcirkulationen løber fra bund til top...
M.v.h.
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
ok folkens, men hvad hedder de vægbeslag i har købt. der er tusinde at vælge imellem inde på nettet og svært at få overblikket over på de små billeder.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Men de anbefaler alligevel mindst 7 cm bagtil
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Ja, de skal jo holde deres ryg fri. Men varme er intet problem!
Det er det samme når bilproducenter siger at deres biler må bruge én liter olie pr. 1.000 km.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
måske..
![]() ![]() Jeg ser ikke noget problem i at have de 7 cm bagtil på mit beslag , der skal
alligevel hdmi stik i, de stikker altså ud, plus den blir tilt'et lidt.
Redigeret af bulk - 14-Juli-2010 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
HenrikKH ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 77 |
![]() |
![]() ![]() Jeg ser ikke noget problem i at have de 7 cm bagtil på mit beslag , der skal
alligevel hdmi stik i, de stikker altså ud, plus den blir tilt'et lidt.
[/QUOTE]
Der er ikke blæsere i G20.....
Henrik
|
|
![]() |
|
![]() |
ups der var jeg lidt for hurtig, kan jeg godt læse at linket jeg var på
![]() Men jeg ville nu alligevel holde 5 cm som minimum .. ![]() Redigeret af bulk - 14-Juli-2010 kl. 15:23 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
Mit 50G20 hænger med dette beslag: http://www.av-connection.dk/?PNo=V-EFW8305S :Vogels EFW 8305 - For at stik kunne være der bedre blev der sat to stk afstands-dutter på hver skrue. Selv med dem på hænger tv'et fint ind til væggen. Har købt nogle vinkel-HDMI-stik så de heller intet problem. Samtidig er strømstikket vinklet 90 grader, så det er der også fin plads til.
![]() Redigeret af RuneH - 14-Juli-2010 kl. 15:55 |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |