jeg går ikke bagom ryggen på forretningen det er der ingen der siger, heller ikke mig der står og snakker om refusion og andet.
Jeg har holdt mig fra at være fyren i røret hver dag, der spørger HVAD MED NU... måske man skal være sådan.
Jeg har haft kontaktet dem istarten med 2 ugers intervaller, først efter 2 uger hvor den i første omgang skulle have været færdig så fik jeg af vide det nok ville tage 1- 1/2 uge mere, derefter tog jeg fat i dem, så fik jeg af vide de havde et filter i rest, så det ville tage lidt mere tid, så var der en lille dialog om at det var ulogisk man skifter et filter, pga. disse problemer, så i sidste uge fik jeg af vide at delen kom hjem i denne uge, og at det var en strømforsyning ikke et filter. FINT.. og nu står jeg så slut denne uge uden noget..
Alle tilbagemeldingerne har været vage, uden reelle datoer eller mål, føles lidt som om at man bar brugte filter undskyldningen for at komme uden om den normale rep tid der hedder 1-2 uger. det er nok ikke AV connection der direkte er problemet, da de er imellem en samsung godkendt rep shop, og mig. men det kan reelt ikke være mit problem.
Sender en pæn mail til AV lørdag, hvis jeg ikke har hørt fra dem, hvori jeg ligger en deadline til hvornår jeg vil gå videre med det, hvis der ikke er sket noget inden.
fredag starter uge 7 af det her, og vil fandeme gerne have min projektor inden jeg rammer ferien, især inden jeg rykker til USA i 3 uger. da den ikke skal ligge på deres lager og vente.
har heller ikke den vilde respekt for at den ligger på et eller andet værksted i 6 uger.
Nu får vi se. 15k er også en slags penge. havde ville have en rotel forstærker med til mine elektrostat højtalere, nu får vi se hvordan resten af sagen kører, savner en forstærker, men ligger ikke flere penge hos AV før jeg er ude af den her sag.
men personligt gider jeg ikke E-handels fonder og andet, hvis der bliver problemer, så ligger jeg den hos min advokat, så må han kører den. men det tror jeg da ikke på der bliver, Av-connection har været en fin butik i den tid jeg har handlet der, og virker som kompetente og fornuftige mennesker.
nedenstående var også grunden til jeg betalte merprisen hos AV... hvorfor ikke fordi så er man jo sikker på man får reparationer uden issues.
samt de var så venlige at vise mig en kort demo i butikken.
< ="utf-8">
AV-Connection samarbejder tæt med den danske Sanyo distributør og er den eneste officielle Sanyo Homecinema Outlet i Danmark, dvs. for projektorer til hjemmebiografen og digitale kameraer. Dette garanterer seriøs rådgivning, service og ikke mindst i de bedste priser. Eventuelle reparationer udføres også på et dansk Sanyo-autoriseret værksted med mange års erfarring for hurtig service. Vi har normalt altid Sanyo projektorer til demonstration i vores demobiograf i Sønderborg, se hvilke under de enkelte produktdetaljerne og book en demonstration. |
|
Redigeret af Rasmusdc - 15-Juli-2010 kl. 16:28