Hej!
Hvis jeg skulle anbefale et TV til svigerfar (og svigerfar ikke selv havde nogen mening om noget) ville jeg jeg nok gribe sagen lidt anderledes an:
Køb ikke på nettet, med mindre svigerfar selv er vant til at handle på nettet og ved, hvad det indebærer, hvis man er uheldig med produktet eller forhandleren (nedpakning, forsendelse træg kommunikation pr mail, lang ventetid mv., hvis man er uheldig - og dit spørgsmål om garanti - du har den samme garanti på nettet).
Hvis der er en lokal butik så vælg den så har svigerfar har et sted at henvende sig/aflevere TV'et, hvis der skulle opstå problemer (det skal naturligvis være et TV på tilbud fra butikken for ikke at betale voldsom overpris i forhold til nethandel/nogle steder kan man købe til afhentningspris når butikken ikke skal levere/forhandle sig til en fornuftig pris i forhold til nethandel).
Hvis kr. 5.000 så er max. så find ud af, hvor stort det skal være (om svigerfar ønsker det så stort som muligt - hvis svigerfar ikke ønsker max. størrelse kan det jo blive en højere modelserie) - så vil der være nogle forskellige forskellige muligheder (mærker) - husk at TV'et skal indeholde de tunere der er relevante for svigerfar - så må svigerfar vælge - det er ham der skal have TV!
Det du skal huske er, at skulle der opstå problemer med TV'et så vil svigerfar tænke på dig og spørge dig om råd til at løse problemet.
(et alternativt forslag - køb på nettet iht. test her i forum eller flatpanels.dk så får svigerfar muligvis mest muligt godt TV for pengene og måske er det helt problemfrit).
Der er jo nok lige så mange svar som der er medlemmer her i forum!!!
Redigeret af chico - 18-Juli-2010 kl. 22:49