Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
skovhjem
Ny bruger
Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
|
Emne: Logitech Harmony 895 Sendt: 13-April-2006 kl. 22:33 |
Når jeg har sat den op inde på members.harmonyremote og vil vil downloade den, bliver den afvist/spærret/går ikke igang.
Tror det er p.g.a. min Norman firewall/Windows sikkerhedscenter, hvordan skal det stå, for at få lov til at downloade sin fil ?
|
|
nespi
Bruger
Oprettet: 11-Juni-2004
Point: 60
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 00:25 |
Hej skovhjem jeg har også en 895 , har du en dansk manual , min pdf fil virker ikke der er jo ikke en fysisk med ...
jeg tror bare helt du skal prøve at lukke ned for din antivirus , hvis det ikke virker så prøv et andet usb stik på computeren , jeg havde et lign. problem med min ....
Redigeret af nespi - 14-April-2006 kl. 00:28
|
|
Vendel
Super bruger
Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 08:30 |
Hej Skovhjem
Skovhjem skrev:
Når jeg har sat den op inde på members.harmonyremote og vil vil downloade den, bliver den afvist/spærret/går ikke igang. |
Hvis du bruger Windows XP med SP2 installeret bliver filen blokkeret. Under din adresse linie kommer der en lysebrun linie, "klik" på den, og der kommer nogle valgmugligheder op, bl.a. en der hedder "Hent fil".
Redigeret af Vendel - 14-April-2006 kl. 08:32
|
PV
|
|
skovhjem
Ny bruger
Oprettet: 09-Januar-2005
Point: 23
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 09:08 |
Kan se at den "prøver" at starte et splitsekund, men dør så.
Kører så trobleshot :
To start the the remote software manually, left-click the link below. Your web browser should download this file and then start the remote software automatically. |
|
To save this file to your computer (Windows platform), right-click the link below, and then choose 'Save Target As...' |
Når jeg gemmer ovenstående fil på pc'eren og går ind i egenskaber, står der " Denne fil kommer muligvis fra en anden computer og bliver blockeret for at beskytte din computer.
Hvordan får jeg den til at holde op med det ?
|
|
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 10:48 |
skovhjem skrev:
Når jeg har sat den op inde på members.harmonyremote og vil vil downloade den, bliver den afvist/spærret/går ikke igang.
Tror det er p.g.a. min Norman firewall/Windows sikkerhedscenter, hvordan skal det stå, for at få lov til at downloade sin fil ?
|
Jeg ejer ikke selv remoten, men var inde igår og kigge på hjemmesiden, og der stod der, at man skulle slå Antivirus fra.
På en af de første sider du kommer til på internettet vil jeg gætte på, at der er en instruktion.
...Ole
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 10:49 |
Her er hvad de skriver:
If you are using internet security software other than those listed, please review the following suggestions: |
|
|
- You may need to temporarily adjust or disable internet security software before beginning a remote update.
- Even though you may not have enabled the internet security software, it may have been automatically enabled.
- Please refer to the instructions that came with the internet security software for information on how to disable it. Newer internet security software allows the customer to specify which programs should have access to the Internet.
- If you continue to have trouble, please contact Customer Service for additional assistance.
| |
|
Moderator, recordere.dk
|
|
Vendel
Super bruger
Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 10:49 |
Hej Skovtrold.
Skovtrold skrev:
Når jeg gemmer ovenstående fil på pc'eren og går ind i egenskaber, står der " Denne fil kommer muligvis fra en anden computer og bliver blockeret for at beskytte din computer. |
Det står der også her under "Egenskaber", så det er vist meget normal.
Det er ikke nødvendig at gemme filen på PCèr, du kan bare "klikke" på "Åben" istedet for "Gem". Det virker her hos mig. Men hvis du vil gemme den, så skal du bare klikke på "Open with Logitech Harmony Remote Client" istedet for "Egenskaber" på filen.
Hvis det er en hjælp kan du få siderne vist på dansk.
|
PV
|
|