|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aztral ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 19-Juli-2010 kl. 23:20 |
hejsa jeg har lige anskaffet mig et sony 40" led tv af modellen nx700.. Jeg er en af de tosser som er dybt hooked på at mit tv skal trække mange hertz så jeg får en teater agtig film oplevelse. (jaja jeg ved godt alle andre end mig mener det ødelægger filmene, men jeg mener noget andet indtil videre. hehe)
mit problem lægger i at jeg ikke kan få motion flow 120hz slået til når jeg kører min pc over skærmen fra dvi--> hdmi. De er "greyed out" motion flow valgmulighederne. Jeg har søgt rundt omkring men har ikke kunne finde hjælp til hvorfor dette ikke er muligt og hvordan man enabler det.. Jeg kunne forestille mig det er slået fra over hdmi på default, pga det lag der kommer når den laver de ekstra billeder den sætter ind i motionflow, så man skal evt opsætte sin forstærker efter det delay.. Nogen som kan hjælpe mig her? nede i butikkerne kører de da blueray skiver med motion flow på. Jeg kan kun få det til at du over tuneren kan ik få det til at du over computeren.. |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Er der ikke en game-standard eller game-original indstilling du kan vælge? |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
aztral ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Nope har også kigget efter det. Jeg har også gennemlæst manualen, der står intet om supporten for motion flow eller game mode..
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Fandt dette i online manualen under overskriften PC-tilslutninger.... -> The 1080p timing when applied to the HDMI input will be treated as a video timing and not PC timing. This will affect “Preferences” and “Picture & Display” settings. To view PC content, set “Scene Select” to “Graphics,” “Wide Mode” to “Full,” and “Display Area” to “Full Pixel.”
Ved ikke om det løser noget. Redigeret af goAMinD - 20-Juli-2010 kl. 23:48 |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
![]() |
Tror der er en her der spørger efter det samme....
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa! du er virkelig min gud.. det var den menu jeg manglede og ikke kunne finde :) jeg valgte cinema derinde under scene select og så kunne man vælge motionflow under picture settings.. mange tak herfra! du har fuldendt mit nye led tv! tak, tak, tak.. :D
|
|
![]() |
|
![]() |
No problemo! Glad for at kunne hjælpe
![]() |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |