|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 19-Juli-2010 kl. 10:53 |
Hvilken af nedenstående maskiner skal jeg vælge som min kommende mediastreamer ?
1. TViX HD M-7000A
2. TViX M-6600N
3. POPCORN HOUR C-200Andre forslag er velkomne!
Mvh Dennis
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Lignende tråd til inspiration:
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
Richardski ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Grunden til at jeg oprettede et nyt indlæg om mediastreamere er at jeg ikke vil ligge mig fast på 1500 som i indlægget du linker til. Jeg vil hellere have en objektiv virdering af de bedste mediastreamere på marked ;-)
Mvh
Dennis
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
http://nemedia.dk/Oscommerce_US/catalog/index.php?cPath=26
I det store hele det samme som PCH C-200.
|
|
![]() |
|
kec2 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
Sysbas er kommet med en afløser til popcorn hour c-200.
http://www.popbox.com/ |
|
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen.
Takker for jeres svar/kommentare
![]() Ok... så vidt jeg har fundet ud af er nedenstående streamere toppen af poppen indenfor media streamers. Så nu er spørgsmålet kogt ned til hvilken af de nedenstående streamere der er den bedste
![]() Begrund også gerne hvorfor du mener, at den du evt. peger på er den bedste i forhold til de andre
![]() 1. TViX HD M-7000A
2. TViX M-6600N
3. Popcorn Hour c-200
4. Popbox
Mvh Dennis |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
kec2 popbox er ikke afløseren for c200 og den komemr ikke til EU som det ser ud, og til Dennis hvad du skal vælge komer jo and på hvad du har brug for kan fåstå Tvix kan optage fra ders men er ikke noget jeg har læst så meget mere i da jeg ikke ser tv
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Dybest set skal jeg bruge en afspiller som kan mest muligt i god kvallitet og som kan afspille så mange filmformater som muligt, og som samtidig er fremtidssikret i så videste omfang det kan lade sig gøre!
Min plan er på sigt, at koble min kommende streeamer op til et centralt sted (vistnok kaldet NAS-server), som jeg egentligt ikke rigtig ved hvad er endnu
![]() Men indtil jeg kommer så langt kan jeg jo sagtens nøjes med at slutte mine eksterne harddiske til en mediastreamer og se mine film derfra! Tobias:
Hvis nu TViX M-6600N havde blue-ray ville du så vælge den og ikke hverken Tvix M-7000 HD eller Popcorn C-200?
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
er svært af sige så godt kener jeg ikke TViX M-6600Nog har ingen gelde af optage delen ved ikke hvordan den har det med film juckboxe opsætning hiller ikke her er den jeg køre med på min pch-c200 http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=25534 men mig beknt har den ikke fuld blu-ray undestelste så som den gode Anders ville sige jeg svarer ikke på hypotetiske spørgsmål ![]() |
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Jeg har en TViX M-6600N og er ganske godt tilfreds med den, men har så heller aldrig prøvet andre.
Jeg har endnu ikke oplevet nogle filer den ikke har kunne afspille, dog er der ikke menu med på Bluray ISO filer. Den har indbygget WiFi, dette kan jeg dog ikke få til at virke så det er brugbart, det kører simpelthen alt for langsomt.
Der kan tilkøbes en DVB-T tuner som kan isættes og jeg har læst at der skulle komme en DVB-C tuner også, hvilket jeg ser frem til.
Man kan selv smide harddisk i efter ønsket størelse. I nyeste firmware er der kommer noget Web Remote så den kan styres via en browser fra en anden PC eller en iPhone. Sidst men ikke mindst så er den nem at sætte op og menuen er ret overskuelig.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen.
Ingen andre kommentarer eller bemærkninger om nedenstående streamere?
1. TViX HD M-7000A
2. TViX M-6600N
3. Popcorn Hour c-200 Begrund også gerne hvorfor du mener, at den du evt. peger på er den bedste i forhold til de andre
![]() Mvh Dennis |
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
Hvad er din kilde? Hvis du eksempelvis har en NAS til lagring af alt dit materiale kunne du spare lidt og købe en A-200. Den er næsten identisk med C-200, dog uden mulighed for montering af harddisk eller drev. Som bonus fylder den kun ca. 1/4 af C-200, som faktisk er en ret velvoksen basse :) NASen giver dig jo så også nogle helt andre fordele, som man ikke får ved at smide harddisken direkte i enheden.
Kender ikke dine alternativer, men kører selv med en A-200 med en Synology NAS - det spiller rigtigt godt! :) Den spiser i hvert fald alle formater jeg har forsøgt at smide efter den indtil videre. Redigeret af tobywan - 20-Juli-2010 kl. 17:40 |
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |