Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Deathrow
Bruger
Oprettet: 28-Juni-2004
Status: Offline
Point: 188
|
Emne: Samsung LE-40R72B vs Sony KDL-40V2000 Sendt: 14-April-2006 kl. 16:03 |
Hej!
Jeg er igang med at købe mit første fladskærms tv og har egentlig kigget meget på Samsung LE-40R72B, men der er jo også en ny sony som nu her... Sonys 2006 modeller har digital tuner og sådan :)
Jeg er virkelig på bar bund, hvad angår lcd tv. Så vil gerne høre hvad folk siger til disse to tv. hvilken en mener i er den bedste? sony kommer jo nok til at koste lidt mere og den kommer vist også lidt senere....
Vil også gerne høre hvad i mener med Samsung LE-40R72B i forhold til Sony KDL-40S2000 modellen ...
Jeg håber der er nogen som lige vil smide et par kommentarer...
Mvh Silas D-P
|
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Point: 2012
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 17:49 |
Der sker snart noget her på siden m.h.t fælleskøb på de nye Sony Bravia.
Det ville jeg klart vente på,inden jeg bestemte mig-det er ikke sikkert at de bliver dyrere end Samsung....måske kun en smule.
Om de er bedre,er vel nærmest en smagssag-ligesom designet,hvilket JEG personligt holder mere af på Sony.....og så er der jo Digi tuner i
Leo.
|
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 23:07 |
har hørt fra en sælger i "expert" sige som Snoy's analog-tuner er en del dårligere end samsungs, og det var netop deres nye model.
hvis det passer så er det jo lidt kritisk når de i forvejen vel er lidt ømme på dette område......?? men ved ikke om det passer og så heller intet billed - men hvorfor sige det især når sony's model er dyrer??!
|
|
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 14-April-2006 kl. 23:13 |
Nu er der jo så bare det at de nye sony er med digital tuner mener jeg da at have læst,så må vi håbe det er bedre.DVB-t
kallek
|
|
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 15-April-2006 kl. 07:45 |
I så fald,er han den FØRSTE sælger,som ved noget som helst om de nye modeller!!
Det har ikke været muligt at VRIDE så meget som et eneste ord ud af dem om de nye BRAVIA modeller-de har alle påstået at de I"NTET INFO HAR FÅET FRA SONY ENDNU"!
De er efterhånden så hamrende u-troværdige allesammen.
|
|
a.v.jensen
Junior bruger
Oprettet: 13-April-2006
Point: 24
|
Sendt: 15-April-2006 kl. 08:59 |
Jeg har også fået oplyst i et Sonycenter at de vil have Digital tuner i.
Men kan ikke helt forstå det store røre der om der er Digi tuner i eller ej. Som jeg ser det er der ikke meget at bruge den til. Med mindre du selvfølgelig bor et sted hvor der ikke er muligt at kabel-tv. For hvis du har kabel-tv er en Selector langt at foretrække fremfor at skulle bakse med en antenne for at kunne modtage 3 kanaler.
Ret mig hvis jeg tager fejl.
Anders V. J.
|
|
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
|
Sendt: 15-April-2006 kl. 09:21 |
Nu er der jo det at vi har digital tv fra masten,så gør det vel ikke noget at tv kan modtage signal uden at man skal tænde for sin satmodtager.Og på den kan jeg ikke modtage TV2,og vi er en del der modtager fra egen parabol. Og rigtigt nu kun 3 kanaler + Svenske 5 kanaler.
|
|
Stay_Bamboocha
Guld medlem
Oprettet: 20-Februar-2006
Point: 956
|
Sendt: 15-April-2006 kl. 12:48 |
lrev skrev:
I så fald,er han den FØRSTE sælger,som ved noget som helst om de nye modeller!!
Det har ikke været muligt at VRIDE så meget som et eneste ord ud af dem om de nye BRAVIA modeller-de har alle påstået at de I"NTET INFO HAR FÅET FRA SONY ENDNU"!
De er efterhånden så hamrende u-troværdige allesammen.
|
sorry, det nok som har været for hurtig - det var jo nok V32A10 eller ihvert fald denne model som jeg har kigget på når den anden jo ce'følig slet ikke er kommet endnu. men alt andet lige så bliver man da lidt klam og tænker "hva helvede" er det for noget lort.
|
|