|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 24-Juli-2010 kl. 12:52 |
Hej,
Jeg overvejer at skifte mit 27" widescreen CRT tv ud med noget mere moderne. Jeg har haft kig på et sony KDL-52EX700 (det er 52"). Mit syn er ikke specielt godt så jeg tror billedkvaliteten er fin til mig. Desuden er jeg tiltalt af det lave strømforbrug på LED-backlit tv. Nuvel, så vidt jeg kan se er det fint at sidde godt 2 meter fra skærmen hvis man skal se full HD og typisk sidder jeg godt 2 meter fra skærmen. MEN: Hvad nu hvis jeg skal se f.eks. SD? Jeg er jo helst fri for at flytte min sofa i det tilfælde. Kan jeg så zoome ud så jeg får sorte rammer om billedet? Desuden: Jeg har en del mp3 musik på en netværks harddisk og de er organiseret i pænt i kataloger efter kunstner og album. Hvordan er muligheden for at spille dem? Kan man browse rundt i katalogerne og spille dem på en fornuftig måde? Kan man f.eks. gå til en folder og bede den spille numrene fra en ende af? Jeg antager desuden at man kan få lyden direkte ud på den digital lydudgang? I "gamle dage" kunne man jo kigge i manualen online for at få svar på spørgsmålene ovenfor. Men nutildags lader det til at manualen er indbygget i tvet og derfor ikke umiddelbart tilgængelig for potentielle købere. Hansen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
![]() |
Jeg kan da finde manualen her: http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_da_DK&m=KDL-52EX700 Btw, hvis dit tv er for ringe til SD i den afstand du ønsker at asidde ved, skal du nok købe et mindre tv. Klaus |
|
![]() |
|
Hansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Klaus,
Tak, du har ret, jeg havde kun fundet den trykte manual men der var et link til i-manualen på den hjemmeside. Det lader ikke umiddelbart til at man kan zoome ud, øv. Hilsen Christian |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
![]() |
Den trykte manual er vel god nok som pdf? http://pdf.crse.com/manuals/4180170331.pdf Der kan du zoome lige så tosset du vil.... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Han mener zoome ud på skærmen..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |