|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() Sendt: 23-Juli-2010 kl. 15:19 |
Jeg har kigget lidt på Sonos. Har lige et par spørgsmål.
Kan jeg få/købe nogle musiktjenester, hvor jeg f.eks taster "Metallica" og så kommer alle deres albums/nummre og så bare streame det. Kan Sonos det ?
Alstå jeg vil gerne sidde med Sonos controlleren og så bare kunne vælge mellen stort set alt og streame det direkte.
Er Last Fm sådan noget jeg søger, eller er der andet, man skal kigge efter ?
Håber i kan hjælpe, er sku lidt grøn på dette område
![]() På forhånd tak for hjælpen
Bowie Redigeret af BowieCool - 23-Juli-2010 kl. 18:57 |
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
![]() |
Er der slet ingen, der kan hjælpe ????
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Punkt et: Der er ikke sådan nogen services tilgængelige i DK, som kan køre på Sonos. (Wimp, tdc play etc). De udenlandske er ikke tilgængelige i DK (Rhapsody, spotify etc)
Men en del af dem kan fuskes vha udenlandsk paypal-konto, et amerikansk kreditkort eller ligenende.
Se her hvad der er kompatibelt med Sonos:
Samlet set er svaret: Nej det findes ikke officielt.
Men reelt er svaret: Ja, det er muligt. Men det kræver en indsats. Søg her i forummet, og du kan finde instrukser i at få det til at virke.
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Kører både Rhapsody og last.fm på min Sonos - pærelet at sætte op, du skal dog, som skrevet ovenfor, lige igennem et par kringelkroge først, men så kører det også bare helt perfekt!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
last.fm er mere en udvidet radiostation du kan programmere til at spille musik med de kunstnere du fortæller den du kan lide. Du kan ikke få spillet hele albums eller vælge numre for den sags skyld, men det er en fantastisk måde at få nye input til samlingen på.
Rhapsody er decideret streaming af hele albums eller enkelte numre - tjenesten ligger dog i USA, så indholdet tenderer selvfølgelig i den retning, men de har dog et ganske glimrende udvalg alligevel. Jeg betaler for begge tjenester, ca 25,- md for last.fm, ca 80,- md for Rhapsody. |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Napster, Rhapsody og Volfgang's Vault er eksempler på nogen som kan det du leder efter. Last.fm fungerer på en anden måde.
Der er en liste over nogle af mulighederne her:
Redigeret af fredtoft - 30-Juli-2010 kl. 20:56 |
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Det er en glimrende hjemmeside, som jeg ikke kendte. Tak for det. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |