|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jepzy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() Sendt: 25-Juli-2010 kl. 13:07 |
hej. jeg har tænkt mig at anskaffe mig disse
de er rimelige billige og har fået gode anmeldelser. der er bare et par minusser 1. den billigste forhandler har kun 2 stjerne på price runner 2. der er ikke nogen subwoofer med det her er mit første køb af højtaler ville bare gerne have noget feedback ps. hvilken reciever ville passe til den her ? EDIT:glemte at spørge om et surround anlæg er et helvede mht. ledninger ? der skal jo også nogen i baghøjtalerne. .
Redigeret af Jepzy - 25-Juli-2010 kl. 13:09 |
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Kender intet til dem. Hvor har de fået gode anmeldelser? Jeg kan ikke umiddelbart se nogen.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Jepzy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audio/hi-fi-and-av-speakers/jamo-s606-hcs-6-99406/review
der er 2 den ene er godt nok hsc6 som er det samme bare med sub.
|
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 880 |
![]() |
Du kunne kigge her det er samme pris.http://www.komplett.dk/k/kl.aspx?bn=10136&mfr=JAMO.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2365 |
![]() |
Der var en bruger på dahf.dk der skiftede sine dali euphonia ud med sådan et sæt, og han mente ikke han havde mistet det helt store. Så til prisen er det vist et røverkøb. Jeg overvejede dem selv en overgang, men har ikke plads til fronterne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |