|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
B66129 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 26-Juli-2010 kl. 11:14 |
Hvad er forskellen ?
Hvis jeg tager http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE55C8705XSXXE/index.idx?pagetype=prd_detail som er 8-serien mod en http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/tv/led-tv/UE55C7705WSXXE/index.idx?pagetype=prd_detail hvor ligger så forskellen ?
|
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Jeg har set lidt på de samme TV - og jeg tror at 870 har LED backlighting med local dimming. 770 har vist LED edgelighting.
Det burde betyde at sortniveauet på 870 er bedre - men jeg har stadig indtryk af at 770 er et fantastisk TV. Hvis du kan nøjes med 46", så findes der også LE46C755 - som jeg tror er samme TV som UE46C770 - "bare" med traditionelt LCD i stedet for LED. Men det er vist bare en fordel i forhold til LED edgelighting.
|
|
![]() |
|
B66129 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Men er sort niveauet virkeligt 3000 kr værd ?
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
8- serien er mere lysintens, - altså umiddelbart en fordel i en overbelyst stue . Samsung har begået et par små designperler, - som desværre begge skuffer på rå billedkvalitet .
Jeg venter spændt på test af Sonys topmodeller, og hvis ikke de er bedre er der simpelthen ingen vej udenom plasma . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Ja, hvis man har penge som skidt. ![]() Skal du helt sikkert have 55"? Og i så fald, hvad har du så fundet af priser?
Redigeret af rolighed - 26-Juli-2010 kl. 13:31 |
|
![]() |
|
![]() |
Mellem 19-20000 for 770´eren og 24000 for 870´eren. Nu har jeg desværre også luret mig lidt forelsket i Samsungs Anynet som kontrollerer de samsung ting der er sat til TV ect, men samsung har bare ikke noget (imo) godt surround alternativ i forhold til en NAD, Denon eller andet surround reciver :( Og jo færrer fjernbetjeninger jo bedre i mine øjne
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg er desværre også faldet over et par fårlige historier omkring Samsungs Anynet. Det virker vist ikke heeelt endnu. :( Jeg havde nu godt kunne leve med en af Samsung Receiverne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |