recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Windows Media Player 12
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErstatning for Windows Media Player 12

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Windows Media Player 12
    Sendt: 26-Juli-2010 kl. 00:16
Godaften!

Jeg leder efter et program som erstatning for Windows Media Player 12. Grunden er at WMP ikke kan spille flac filer og jeg ikke er tilfreds med en bare at kunne spille filen, uden tidslinje mv. Jeg leder efter noget som minder om layout'et i  windows media player. Min computer er en windows 7 x64 bit.   
Til top
Jonas Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2010 kl. 15:03
Til top
Jonas Rahbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juli-2010
Sted: Danmark
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2010 kl. 15:05
Men er der ikke noget med at du kan hente en pakke her som kan bruges med wmp 12??

Prøv det..
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2010 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Jonas Rahbek Jonas Rahbek skrev:

Men er der ikke noget med at du kan hente en pakke her som kan bruges med wmp 12??

Prøv det..
som jeg har skrevet i det første indlæg virker tidlinje, album navn, kunstner mv. ikke selvom man installerer den codec pakke. Jeg har prøvet.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 17:44
hvis det kun er for at afspille lyd uden DRM - så er der nok kun en eneste der virkelig rykker  - foobar2000. - lavet af feinschmeckere for feinschmeckere. det kræver lige lidt at sætte sig ind i da du kan konfigurere mere eller mindre alt i den, men lader man den bare køre direkte som den er fra sstarten af - så virker det såmænd også. og til flac/aac/mp3 er der ikke nogen bedre afspiller rent lydmæssigt. de har gjort rigtigt meget ud af den del. den er blevet udviklet på forummet på www.hydrogenaudio.org som også hoster sitet foobar2000.org så vidt jeg husker.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu