|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wgbc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Bahrain Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 28-Juli-2010 kl. 15:36 |
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Denne her er den originale. Jeg tror ikke de andre man kan få, kan bruges til sony. Man kan også købe dem i sony centrene rundt omkring.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Svend424 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2009 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hej
Du kan også købe den her: http://www.merlin.dk/product.aspx?prodid=311320
Har selv installeret én og det virker perfekt.
Svend
|
|
![]() |
|
DonWerner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Jeg er meget i tvivl om det kan betale sig og købe donglen. Jeg ved man får adgang til youtube, men jo ikke f.eks. netflix, som ellers kunne være rigtig fedt. Er der ikke én af jer som allerede har donglen, der vil fortælle lidt mere om det indhold der er tilgængeligt i DK?
|
|
![]() |
|
wgbc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Bahrain Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Sonys BDP S470 giver via det indbyggede netstik adgang til youtube, men det er ikke særligt brugervenligt. Jeg tror ikke at man skal satse på netadgang Podcasting eller visning af film via lokal netværk med BDP S470. Det eneste jeg har fået til at virke ordentligt er download af programmer fra DR som jeg så har lagt på en USB nøgle og sat i USB porten på BDP S470. Det funker |
|
![]() |
|
DonWerner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Er det kun youtube man får adgang til eller er der andre video-tjenester der kan bruges i DK?
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er en del tjenester man kan få adgang til, men alt sammen noget tv serie agtigt og rejse magasiner. Ingen danske desværre |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |