recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apple remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketapple remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.M.B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: apple remote
    Sendt: 29-Juli-2010 kl. 15:44

Hey
jeg er den nye ejer af en apple remote

Men har lige nogle spørgelsemål til den jeg har prøvet at pare den med min macbook pro men når jeg gør det syntes jeg ikke jeg kan få den til at virke ordentlig i de programmer jeg vil bruge den i men nåer den ikke er paret så køre den fint

så min sprgelsmål er

1. finde der et program som kan styre en apple remote så man kan instille den til at trykker jeg sådan skal den åbne eye tv og hvis jeg trykker sådan skal den åbne xbmc og så vider

2. er der nogle der ved hvad for et mediacenter program der er bedst sammen med apple remoten er det Plex eller xbmc

3. kan man på nogle måder tilføje eyetv ind i et af disse programmer så man kan se tv der inde fra og det hele så køre i et program

Håber nogle kan hjælpe mig

PFT

MMB

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9432
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 18:43
Jeg har brugt remoten et par gange i frontrow / eyetv. Der virker den fint.

Til top
Goant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2009
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 19:42
Dit svar er programmet "Remote Buddy" (fra iospirit)

Programmet gør, at du kan bruge Apple Remote til stort set alt.

Jeg har sat mit op, så jeg med 3 tryk på Apple Remote kan skifte mellem Plex og EyeTV.

Remoten fungerer lige godt med XBMC og Plex men jeg vil anbefale at du kigger på Plex først. Det har jeg peronligt haft bedst erfaringer med.

Det er desværre ikke muligt med Eye-TV integration endnu. XBMC er længst på dette punkt men de frivillige udviklere har ikke noget solidt at presentere endnu... Men får du sat Remote Buddy op på samme måde som mig, vil du heller ikke finde det så nødvendigt med en fuld fusion af de to programmer.
Til top
M.M.B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2010 kl. 23:31
Mange tak for hjælpen 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu