recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med WD HD TV Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med WD HD TV Live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aqaitas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 272
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med WD HD TV Live
    Sendt: 02-August-2010 kl. 22:42
Hejsa..

Jeg har idag købt sådan en WD streamer, men jeg synes det driller lidt i Win 7.
Jeg kan ikke rigtig få Sharing til at fungere så det kan ses inde under Network shares på Wden.

Jeg har så valgt at prøve at ligge Tversity mediaserveren ind på min pc for at se óm det ville fungere. Det gør det sådan set, lige bortset fra at den ikke vil streame Mkv filer. Jeg har prøvet at smide en af de mkv filer ud på en usb og komme den direkte i WD`en. Det kan den sagtens afspille, bare ikke under streamingAngry. Hvad er problemet ?Cry

Mvh Mark
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 09:55
brugte selv wild server, da jeg synes den er bedre, men du kan vel stadig bare lave et normalt delt drev i windows 7 istedet for at bruge DNLA delen, og så se den under netværk ikke shares men den anden på WDTV´en, eneste issue der, er bare at Windows 7 netværk med WDTV tager lidt tid at connecte til, ca 20 sek før man kan se noget. (uhh xp var instant)
Til top
Aqaitas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 11:54
Tak for svaret. Wild Server fungere perfekt. Det med det delte drev driller lidt, men jeg arbejder på sagen.Tongue
Til top
Aqaitas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 23:50

Jeg har læst mig til der kan være en fejl i nogle versioner af windows 7 der gør shareing næsten umuligt, men med denne her fremgangsmåde blev mine problemer løst.Clap

Here's another Windows7 'fix' should you not want to enable the Guest account:
1. Open a command prompt (cmd.exe), type mmc and <enter>
2. Windows7 will prompt you for elevated security access for MMC - allow this
3. When MMC loads, under "File", select "Add or Remove Snap-In"
4. From the list of Snap-Ins, highlight "Group Policy Object Editor", select "Add"
5. A dialogue box will appear, select "Local Computer"
6. Hit 'OK'. You now should be back at the MMC panel
7. In the explorer window, expand "Console Root" > "Local Computer Policy" > "Computer Configuration" > "Windows Settings" > "Security Settings" > "Local Policies" - Click on "Security Options" under "Local Policies"
8. Under "Security Options", make the following changes:
Network access: Allow anonymous SID/name translation: Change to "Enable"
Network access: Do not allow anonymous enumeration of SAM accounts - Change to "Disabled"
Network access: Do not allow anonymous enumeration of SAM accounts and shares - Change to "Disabled"
Network access: Let Everyone permissions apply to anonymous users - Change to "Enable"
Network access: Restrict anonymous access to Named Pipes and Shares - Change to "Disabled"
Network access: Shares that can be accessed anonymously - Added your root share name here
Network access: LAN Manager authentication level - Change to LM & NTLM, send NTLMv2 if negotiated
9. Close MMC
10. Reboot the PC
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu