|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 426 |
![]() Sendt: 28-Juli-2010 kl. 12:10 |
Hejsa Det er lang tid siden jeg har set film og ved ikke hvad der er på DVD, er der kommet noget ala Bourne eller The Italian Job ?
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Du kan tjekke amazon.co.uk ud ...
LINK |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Helt enig med Pallec...TAKEN var en super god overraskelse. Derudover lejede jeg GREEN ZONE med Matt Damon forleden - god film! |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
TAKEN skal da helt klart ses!
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 426 |
![]() |
Jeg fik ikke set film den aften, men Taken skal da ses så
![]() Luc Besson og Liam Neeson ... Det kan ikke gå galt ![]() |
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jeg synes Taken var en rædselsfuld film. Amerikansk selvtægtsfilm når det er værst. Charles Bronson ville have været stolt.
Så hellere Crank 1 + 2, Gamer, Death Race, Transporter serien, Shoot 'Em Up, hvis man have noget hjernedødt drengerøvsactionunderholdning. Og jeg mener "hjertedødt drengerøvsaction" positivt. Redigeret af Stampe - 04-August-2010 kl. 11:51 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Sådan er vi heldigvis så forskellige
![]() |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
Jeg går ud fra at du mener det som en genre og ikke at den er amerikansk? Redigeret af lunddal - 04-August-2010 kl. 12:00 |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Kick-Ass, det er rigtig drengerøvsaction og selvtægt ,o)
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Transporter filmenen er jeg med på - du har ret, ren drengerøvsactionunderholdning - bedre eller værre (efter behov) end Taxi filmene. Jeg så dem sammen nogle venner, som syntes det var for meget ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
![]() Vil også mene at Taken er et klart bedre valg end de øvrige (B-film) som er nævnt.
Crank - are you serious
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |