|
|
Besvar ![]() |
Side 123 26> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 30-Juni-2010 kl. 10:59 |
Nogle der ved hvor seriøst man skal tage de "advarsler" om at den nye iPhone 4 mister signal når man holder om den?
For hvis det ikke bliver fikset, så hopper jeg da over til en HTC tlf. i stedet for ![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
tror da ikke det var en aprilsnar i tv igår aftes? så den er vel god nok.. iphone4 er fejlbehæftet og trækkes vel retur snart..
Særligt godt , var nok at præsentationen blev fremhævet ved at deres bedste "smartphone" ikke var særlig smart eller bedst. :-)
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
hehe nej, siger jeg heller ikke, men man må da håbe de ændrer fejlen så, før den blir udgivet i DK?
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
![]() |
Den bliver ikke trukket tilbage, det kan i stole på...
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Signal problemerne i Iphone er allerede blevet løst
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
man kan vel heller ikke lave om på designet, for at sætte antennen på kransen rundt er jo en del af planen, så det er bare en ommer.. iphone købere må bare lære at holde på telefonen "the iphone way", så de altid har signal..
Så går det nok fint nok, selvom det måske ikke er lige praktisk i dagligdagen..
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Så må man altså leve med det.. Skidt, og bør nok lige overvejes yderligere!
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Det'en ommer.
Læs lidt fagligt om problemmet her.: http://ing.dk/modules/fsArticle/search2.php?result_type=inline&sort=datedesc&keywords=iphone&time=0&author=&catid=0 |
|
![]() |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
Det er åbenbart ikke alle der har problmer med den http://www.kennethlund.dk/2010/06/ih-hvor-irriterende-alle-siger-ny-iphone-4-wow-men-hvad-med-antenneproblemet/ skal måske også nevnes nexsus one også har haft falne signal styrke i den når man holte den så noget kunne jo tyde på problemet er være i usa, hvor hvad jeg har læst att ikke lige fra bliver rost for deres dækning så om det bliver et problem vi meget sjneret af må vi jo se når flere får den her hjeme
edit var lige en der linket til det her http://www.engadget.com/2010/06/30/apple-hiring-iphone-antenna-engineers-for-some-reason/ hvad mon de skal bruge dem til
Redigeret af tobiasl - 30-Juni-2010 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder sgu ikke for godt... Dvs. at man nu faktisk bør gå en stor bue udenom iPhone 4, og enten se på en iPhone 3GS eller noget helt andet som HTC, hvilket jo også laver lækre telefoner.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() |
Hvis man ønsker en Iphone 4 så køber man den.... ( Jeg køber 3 )
Der er altid snak og det gode og dårlige. Ham på Ingienøren har jo ikke selv testet en ny Iphone 4 Og er sikker ikke Æble fan ![]() Men mine er altid i cover og så får jeg jo ikke problemet
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 26> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |