|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tweeker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-August-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 06-August-2010 kl. 11:06 |
Hej
Jeg har været så uheldig, at min søn har væltet vores fladskærm (Sony KDL-46W4000), som vi har været rimelig tilfreds med. (Specielt den service der er ydet ved fejl)
Nu er skærmen lige godt 2 år gammel - og det kan ikke betale sig at gøre noget ved.
Jeg er nu på jagt efter et nyt - gerne Sony igen - eller noget bedre.
Budgettet siger optil 16000 kr. og ikke mindre end 46 tommer.
Vi har pt. 3 HDMI enheder + YouSee som leverandør.
Jeg har ingen krav om 3D.
Hvad ville I anbefale?
På forhånd tak
Mike
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej og velkommen.
Hvis jeg havde 16K at fyre af så ville jeg nok kigge i retningen af Panasonic TX-P50V20E (evt. TX-P50G20E), Samsung PS507705 eller en af LG's top modeller PK950 (evt. 750). Hvis du er interesseret i en ny sony (som er en opgradering af den I havde) så er EX500'eren i 55" ![]() ![]() ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
![]() |
Mike
Det lyder meget mærkeligt at din søn har væltet din fladskærm,er du sikker på at du ikke bare har haft uventet besøg af familien.
![]() carsten
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() |
Dette: http://sparshop.dk/lcd-plasma-tv-37/panasonic-61/panasonic-tx-p50v20-2082.html Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |