recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - telia fri musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettelia fri musik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Emne: telia fri musik
    Sendt: 08-August-2010 kl. 13:29
Jeg er af dem der elsker at høre musik i mens jeg køre. Men kan det være rigtigt at der ikke findes et program til at konverter telia's cds filer til mp3 eller wma? har prøvet at googlet det. Skal lige understreges (Jeg skal ikke vidergives, til andre en til min bil)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 21:49
sådan set fuldkommen underordnet - du bryder med de betingelser der er og derfor er det ikke tilladt. - . Du har ikke betalt for at kunne tage dem med dig som du har lyst til - du har fået lov at afspille dem fra den maskine du downloader til og ikke videre. hvis ikke du kan lide det så køb musikken. (hårde ord - men sådan er det nu engang. ellers kunne du ikke få lov at nyde al den "frie" musik. Det er desværre vilkårene ved DRM)
Noget andet er - du burde nok lige kigge lidt på forumreglerne inden du stiller sådan et spm igen! (i reglerne står der følgende! "Det er endvidere ikke tilladt, at benytte eller henvise til ophavsretligbeskyttede materiale eller debattere handlinger og/eller fremgangsmåder der strider mod gældende lovgivning, f.eks. omgåelse af kopispærringer på medier." )

Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

sådan set fuldkommen underordnet - du bryder med de betingelser der er og derfor er det ikke tilladt. - . Du har ikke betalt for at kunne tage dem med dig som du har lyst til - du har fået lov at afspille dem fra den maskine du downloader til og ikke videre. hvis ikke du kan lide det så køb musikken. (hårde ord - men sådan er det nu engang. ellers kunne du ikke få lov at nyde al den "frie" musik. Det er desværre vilkårene ved DRM)
Noget andet er - du burde nok lige kigge lidt på forumreglerne inden du stiller sådan et spm igen! (i reglerne står der følgende! "Det er endvidere ikke tilladt, at benytte eller henvise til ophavsretligbeskyttede materiale eller debattere handlinger og/eller fremgangsmåder der strider mod gældende lovgivning, f.eks. omgåelse af kopispærringer på medier." )

Jeg kender godt reglerne. Men som sagt jeg har betalt for musikken. Men så dropper jeg fri musik. Det er bare at det musik jeg høre kan jeg ikke finde andre stedder, som tdc og bilka og osv
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 18:18
sorry T-duck - jeg opdagede lige at telia har en decideret shop ogikke en play/wimp løsning.

De skriver selv på deres hjemmeside følgende:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/knowledgecenter/howto/mp11/burn.aspx
Kan jeg kopiere til en bærbar afspiller? (tillbage)
Vores DRM beskyttede musik kan overføres til 5 forskellige bærbare afspillere. Det er vigtigt at computeren der kopieres/flyttes til understøtter afspilning af WMA filer med DRM teknologi. Di kan finde en liste med bærbare afspillere der understøtter dette her:

http://www.playsforsure.com/SearchResults.aspx?searchtype=GetStarted&cat=AllDevices

så din afspiller skal enten understøtte afspilning af WMA-filer med DRM eller du skal brænde dem ud på en CD.
hvis ikke din bilradio har den mulighed så køb en lille usb-afspiller (creatives kan fx) og hvis der så er usb-connecter i radioen - så kan man smide den ind den vej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu