|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
--and1-- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 18-April-2006 kl. 09:07 |
Hej allesammen. Jeg har nu efter en uges meget grundig research af de nyere LCD til omkring de 12 kilo, fået mindsket junglen til en 2-3 stykker. Har også brugt dette forum flittigt, men der er dog lige nogle enkelte ting jeg ikke helt kan finde, og derfor stadig er i tvivl om. Valget står pt mellem Samsung LE32M61B og LG 32LB1 Begge tv ligger i ca samme pris, men har ikke set LG "live" da jeg ikke aner hvor det forhandles? Er der nogen af jer, der har erfaringer med dette tv, da jeg kan se at samsung er blevet skamrost, men som sagt ikke rigtigt kunne finde noget på dette lg, der ellers ser ud til at leve op til samsung. Jeg kan ikke rigtigt via flatpanels.dk, læse mig til den umiddelbare forskel på SPVA panelet (samsung) og S-IPS panelet (LG)? Ellers er det bare mig, der ikke fatter det? Har yderligere hørt <lg har 1:1 i pixelmapping? Håber også i kan hjælpe på dette punkt. Og sidst, hvad er jeres mening ang det berygtede M71B fra samsung, er det værd at vente på, og derefter give det mere for det? Eller er det i bund og grund det samme som M61B, hvor M61B måske vil falde? Falder M61B vil jeg dog overveje at vente, men tror ikke selv det bliver det helt store, så ved sku ikke helt om man skal vente? Og for en god ordens skyld: Jeg skal bruge til tv´et til almindeligt tv (uden selector eller andet gejl), blot med TDC kabel tv, hvor samsug jo sku stå super nice. Derudover skal min xbox 360 sættes til, samt ældre video og PS2. Håber i kan være behjælpelige :) Mvh Andreas |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Lige netop Selector ville være værd at overveje..... kan give bedre støjfri signaler i nogle kanaler samt ægte 16:9 og bedre lyd. Det er også korrekt at LG har 1:1 pixelmapping, men det er kun aktuelt hvis du vil tilslutte HTPC'en.... Jeg ved ikke helt om det påvirker signalet fra Xbox'en. |
|
![]() |
|
--and1-- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
hmm, ja men det stod sq hamrende gode, så det jo med alm kabel tv :) Kan heller ikke rigtig finde nogen bruger test af Lg´et, nogen må da have erfaringer med det? Meeen, folk kommer nok først herind efter arbejde jo ;) |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Du kan godt finde et par tråde om TV fra denne familie: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10536& KW=lb1 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11032& KW=lb1 http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38235&K W=lb1
|
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder jo som et super fedt tv. Gad virkelig godt at se det inden jeg handler, og er det muligt at handle det i en butik hvor jeg kan afhente det? Har nemlig set Samsung, og profetien er jo at man ska se tv´et med egne øjne inden man bestemmer sig
EDIT: Er der egentlig noget der på nuværende tidspunkt så taler for at købe Samsung i stedet for LG? Redigeret af --and1-- - 18-April-2006 kl. 11:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Som du selv påpeger er det meget svært at finde nogle deciderede tests af LG. Jeg tror også Samsung er blevet "hyped" meget, men det er da helt sikkert et godt TV. Valget falder ofte mellem disse to mærker og folk er som oftest meget tilfredse uanset om de vælger det ene eller det andet. Det store kriterie må være om du får behov for at tilslutte en computer. Pixelmapping 1:1 kan kun lade sig gøre på LG'en.
|
|
![]() |
|
![]() |
ja det har du ret i, men hvor mange år mon der går før vi har brug for 2 HDMI indgange? Ku forstå at M71B fra samsung havde 2, men dette sku igen være på bekostning af de ældre indgange, vi jo stadig er en del, der er flittige bugere af :) Ved ikke om det nye samsung er værd at vente, og så betale den dyre pris. Så får man jo nok aldrig investeret i noget, hvis man venter og venter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |